XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

ah oke dacht al, straks gaat ie nog echt gains maken

:trollface:
:fuu:

volgens mij staat je grappenmaker op repeat

arnodsi wat voor vlees zit daarin? gewoon nasi/bamivlees ofzo?
:roflol::roflol:

(mager) gehakt. Dunno de precieze verhouding, maar boeit me ook niet zoveel.
(ik weet dat het mager is omdat het van mijn werk komt ;) geen crappy vlees dus, wat je soms hebt met gehakt)

was ook in mijn log gevraagd, dus heb een foto :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze gaat zo lekker de oven in:

2wmdoo8.jpg

Jullie koken echt super lekker!!! Kom eens hier koken zou ik zeggen ;)

ATcwEqi.jpg

250 gram biefstuk en blikje maïs, mijn culinaire hoogstandje :P

Hahaha damn girl

Kom naar antwerpen en je krijgt een bakje van mij :cool:

Met sausch?

Als jullie pasten koken doe jullie dit dan ook voor de hele week ik doe het met rijst wel namelijk en hoe voorkom je dat die macaroni allemaal aan 1stuk koekt als het koud word in je bakje in de koelkast en vriezer?

ja dat voorkom je dus niet

zorgen dat je grotere bakjes gebruikt dan dat je nodig hebt, kun je nog even doorroeren

Scheutje olijfolie ;)

Dat is juist het lekkerst van macaroni :eek:

Ik heb door al die regenachtige koude avonden een nare verslaving opgelopen: pasta ovenschotels! En daar moet natuurlijk kaas over. Wel kwark ipv bechamel:

uploadfromtaptalk1383768789945.jpg

Als jullie pasten koken doe jullie dit dan ook voor de hele week ik doe het met rijst wel namelijk en hoe voorkom je dat die macaroni allemaal aan 1stuk koekt als het koud word in je bakje in de koelkast en vriezer?

Koop een rijstkoker.
Elke dag vers en warm :)

Dat is juist het lekkerst van macaroni :eek:

Ik heb door al die regenachtige koude avonden een nare verslaving opgelopen: pasta ovenschotels! En daar moet natuurlijk kaas over. Wel kwark ipv bechamel:

kwark in de oven? Warm? ??? magere of volle dan?

Nee ketchup is gwn bijna geen kcal :p 1el is 16kcal dus 4kh (heinz), kan je toch makkelijk 1-2 el over je rijst doen :P
Doe dat altijd, vind rijst met typische rijst sauzen niet te kanen, droge rijst ook niet, maar dit is best lekker hehe, heb 't altijd met een paar happen op

Doe dat altijd, vind rijst met typische rijst sauzen niet te kanen, droge rijst ook niet, maar dit is best lekker hehe, heb 't altijd met een paar happen op

Mijn rijst is zonder saus en is prima te eten.
Voor je het in de magnetron steekt even wat water over gieten zodat het terug vochtig wordt

Ligt hem ook aan hoe je de rijst klaar maakt.. Die Hollandsche grote droge korrel is inderdaad ... droog. Chinese plakrijst en risotto... da's geheel iets anders :)

Terug
Naar boven