Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Even een tipje, maar deze knagen ook goed weg voor wanneer je veel kcals moet rammen:

1646329636257.png

Beetje hummus of zuivelspread, kip vis of ei erop, rollen en hoppa. :penis:
Interessant om te proberen!

Zal ik redelijke machtige wraps voor ons bouwen voor onderweg richting de meet? :)

Kan je zelfs de kcal en macro's dagen van te voren laten weten als je dat aanbod leuk zou vinden. Hebben we mooi 1,5u de tijd om dat te laten zakken onderweg voor de workout.
Nee gek, dan moet ik gegarandeerd schijten bij de eerste benzinepomp. Ga ook die dag zelf 2k minder kcal eten en dan dag vooraf/daarna 1k meer om het te compenseren aangezien ik die dag zelf weinig kan eten smiddags.

Nee gek, dan moet ik gegarandeerd schijten bij de eerste benzinepomp. Ga ook die dag zelf 2k minder kcal eten en dan dag vooraf/daarna 1k meer om het te compenseren aangezien ik die dag zelf weinig kan eten smiddags.
Hahahaha, als je erop terug wilt komen mag altijd. Komen zo uit m'n hoofd 5 benzinepompen aan de snelweg tegen :roflol:

• Heart
Waarderingen: AK
Krijg geen genoeg van havermout, lekker dik graag.

Dat ga ik straks ook zeker veel eten. Heb er dan ook geen last van en bloat ook niet echt.
In de cut deed ik het ook vaak mengen met amandel melk/kwark dat het een papje werd, maar nu is het in de blender en weg ermee.

At ook in de cut gewoon 1.5kg wok groente elke dag. Nu is het letterlijk een appel en banaan met 200gram groente en thats it.

In de cut deed ik het ook vaak mengen met amandel melk/kwark dat het een papje werd, maar nu is het in de blender en weg ermee.

At ook in de cut gewoon 1.5kg wok groente elke dag. Nu is het letterlijk een appel en banaan met 200gram groente en thats it.
Ben niet zo groente eter. Maar voor de vitamines moet ik wel.
Eet om de dag groente , en de andere dagen zuur fruit of kiwis.

Word straks gewoon bergen rijst,kip, aardappels en vlees, kwark en noten .

Maar idd na 20+ weken is het gewoon strijden op 5000kcals

• Heart
@ak weet je het zeker?:engel:
2 Mexicaanse wrappies. 1438 kcal. Lekkuuuur.
Screenshot_20220303-190650.jpg

Screenshot_20220303-190948.jpg

Leg die bij jou in de koelkast en als ik je weer thuis afzet dan neem ik ze mee voor dag erna.
Ik kan echt niet veel vreten voor we gaan trainen, gaat gegarandeerd mis. 😂
Hahaha :) Is goeie man. Vind het wel leuk om iets moois voor je te bouwen :)

• Heart
Ben niet zo groente eter. Maar voor de vitamines moet ik wel.
Eet om de dag groente , en de andere dagen zuur fruit of kiwis.

Word straks gewoon bergen rijst,kip, aardappels en vlees, kwark en noten .

Maar idd na 20+ weken is het gewoon strijden op 5000kcals
Zou ook ipv groenten koeien lever kunnen eten. Zit vol met mineralen en vitamines maar vind ik niet te vreten.

• Wow
Terug
Naar boven