MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Pak wel een multivitje en eet wel iets meer groente dan🙊
Hou totaal niet van orgaanvlees, evenals vlees wat ik van het bot moet eten zoals kippenbout en karbonade
SPAREEERIBBSSSSS lekkkkkerr mennnnnnn, vooral
als ze van het bot afglijden!

SPAREEERIBBSSSSS lekkkkkerr mennnnnnn, vooral
als ze
Weet het, maar is een rare tik/fobie vanuit jeugd.
Krijg er werkelijk rillingen van.

Ga altijd voor biologisch, graangevoerde aberdeen angus biefstukken, porc au grain snitzels van 300 gram of kipfilet, of bio tartaar

• Like
Waarderingen: AK
Blender shake;

70gr havermout
250gr kwark
50gr jam

Vaak is dit me laatste maaltijd aangezien je hier de macros/kcal heel makkelijk kunt afmaken naar wat je wilt.

image.jpg

Lever is zo goor, heb het geprobeerd maar is echt goor.
Kippenlever proberen... vreet er zo een pondje van op. Met gebakken uien, peper en zout. Kort bakken dan kan je het bijna uitsmeren zo smeuïg.
Variant met 3 kleuren paprika ui en spek drool:
Lever smaakt ook oprecht naar zand. Heeft naar mijn mening ook een zandige structuur :p
Dan bak je het te lang.
Heel kort op hoog vuur bakken om en om. Net als biefstuk. Dan blijft t zacht van binnen.

Maar ik ben wss gewoon raar :D

Van vroeger uit en nog lekker .... gebakken bakbloedworst met peper zout en gebakken ui op brood. Armeluisvoer... letterlijk. :o en je moet t lusten

En nog iets wat waarschijnlijk niemand kent. Restjes hutspot bakken tot een soort krokante rösti en dan op brood :roflol:

Kippenlever proberen... vreet er zo een pondje van op. Met gebakken uien, peper en zout. Kort bakken dan kan je het bijna uitsmeren zo smeuïg.
Variant met 3 kleuren paprika ui en spek drool:

Dan bak je het te lang.
Heel kort op hoog vuur bakken om en om. Net als biefstuk. Dan blijft t zacht van binnen.

Maar ik ben wss gewoon raar :D

Van vroeger uit en nog lekker .... gebakken bakbloedworst met peper zout en gebakken ui op brood. Armeluisvoer... letterlijk. :o en je moet t lusten

En nog iets wat waarschijnlijk niemand kent. Restjes hutspot bakken tot een soort krokante rösti en dan op brood :roflol:
Restje stamppot opbakken en op brood, echt wel!

Orgaanvlees zit vaak vol met micros, af en toe leuk om mee te spelen.

Kippenlever met studentenhaver door de rijst oid.

Wel de macros beetje bijhouden, alles kan ik passend maken indien ik maar de vetten/ei/kool weet, hoeft niet op de gram nauwkeurig maar liefst wel zo accuraat mogelijk.
Ik registreer zelf alles op de gram precies in MFP, dus ik zal zorgen dat ik dat dan ook voor jou doe.
Zal er mooi een briefje op plakken met ingredienten + hoeveelheden + voedingswaarden :)

• Heart
Waarderingen: AK
IMG_20211228_140819.jpg

Kip, mango, Edamame (zit meer protein in dan je denkt), rode kool, wortel en mais. En wat Bosui in 't midden. Sriracha erover. Klinkt wat random maar als je het door elkaar flikkert is het 👌👌

Terug
Naar boven