XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Goed idee zoete aardappel. Binnenkort ook weer s kopen. Wat doe je in die ovenschotel dan?

Salade krokante kip:

uploadfromtaptalk1383934888289.jpg

Goed idee zoete aardappel. Binnenkort ook weer s kopen. Wat doe je in die ovenschotel dan?

Salade krokante kip:
uploadfromtaptalk1383934888289.jpg

Lekkere dikke stukken :D

Met die ovenschotel heb ik wat geimproviseerd, zoete aardappel puree van gemaakt en als bodem gebruikt, vervolgens wat (gekookte) spruiten met rul gebakken gehakt(+ui, knoflook en paprika) gemengd met een mengseltje van light room/eieren/beetje melk en wat kruiden en dat eroverheen gegooid :)

Royaal ontbijtje. Kwark met aardbeien en honing, en meergranenwraps met kip en avocado.

uploadfromtaptalk1383987024973.jpg

570g aardappelen, 250g kabeljauwfilet in stukjes gesneden, 30ml olijfolie, erna nog ketchup op gedaan

Foto0222.jpg

Pre workout

image.jpg

Thanks en hoeveel krijg je er ongeveer?

Post work out: Zilvervlies, Sucadelappen en wat groente.

2mg3tww.jpg

Havermout + 2 eieren. Kipfilet en wat geitenkaas
k1fh1x.jpg

Zelfgemaakt bananenbrood achtig recept. Hele brood is 800 gr. Per 100gr 280 kcal 21,6/19/12,5
28hmlh5.jpg

Die kipfilet met kruiden in is best wel slecht qua voedingswaarde srs, ik verschoot zelf toen ik het door had

Ja klopt hij is wat slechter in kh en vetten als je hem vergelijkt met die normale. Normaal eet ik altijd kalkoenfilet kwa voedingswaarde is die 't best

Homemaid pizza 600gram kip iets kaas en curry op de bodem

IMG-20131109-WA0054.jpg

Post workout

image.jpg

Yogi Bananenbrood! [afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG_8062_zps5fbfdf39.jpg

IMG_8065_zps5d19d717.jpg

IMG_8079_zps6011c09f.jpg

Volgende keer een iets kleinere maar hogere vorm nemen maar het is wel lekker ... echt lekker!! [afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe heb je dit gemaakt?

Download de file van Yogi!

2nut46d.jpg

Varkensfricandeau met gyros kruiden en aardappelen. :thumbs:

Konijntje

uploadfromtaptalk1384105491649.jpg

Ik kan er geen konijn meer van maken hoor :p

Terug
Naar boven