MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Kip met pepsi max 🚀

Dat die kip wat zwart is hoort, is voor de smaak sensatie.

image.jpg
Een tip, zet het vuur zachter :roflol:.

Maar serieus, veel mensen doen alles op max vlam. Is helemaal niet nodig.

Weet niet of dit het correcte topic is maar heeft iemand 1000kcal avond eten ideeën? Hoeft zeker niet clean te zijn:p Alleen moet ik het wel zelf maken dus geen afhaal shit.

Een tip, zet het vuur zachter :roflol:.

Maar serieus, veel mensen doen alles op max vlam. Is helemaal niet nodig.
Je hebt 3 types mensen ....

Bang voor vet --> geen olie/boter in de pan en hoog op vuur. Of nog erger... koken t vlees :eek:

Bang voor vet --> wel olie/boter in de pan maar deze dan maximaal heet maken. Dan schroeit t vlees zo snel dicht dat t geen of nauwelijks vet opneemt.

De genieter --> rustig op niet te hoog vuur bakken in wat olie/boter om een mooi stukjes vlees te eten. Rekent gewoon vetten mee in t voedingsschema.

Weet niet of dit het correcte topic is maar heeft iemand 1000kcal avond eten ideeën? Hoeft zeker niet clean te zijn:p Alleen moet ik het wel zelf maken dus geen afhaal shit.
image.jpeg

Mijn favoriet... Kan hem alleen zelf niet eten :sad:

image.jpeg

Gevuld stokbrood :)

Meteen receptje?
Niet echt voedingsschema proof... :o
Voor 1 stokbroodje ( zelf at ik er altijd 1,5) :

- 1 Voorgebakken stokbrood insnijden (dus niet doorsnijden)
- Mengsel maken van
2 el halvarine + 2 el smeerkaas + 4 tenen knoflook (geperst) + halve el sambal. (Lekkerste is dit een paar uur tevoren te laten trekken)
- bacon(vleeswaren) voor ieder sneetje 1 plakje

In elke insneed wat smeersel doen, dan plakje bacon ertussen proppen (gaat T beste met achterzijde van een mes zodat de sneetjes niet losbreken). Stokbroodje zo vullen. Dan in folie en 8 min op 200 graden in de oven. Dan folie openvouwen en nog 6 min in de oven.
Dan smullen :)

Je hebt 3 types mensen ....

Bang voor vet --> geen olie/boter in de pan en hoog op vuur. Of nog erger... koken t vlees :eek:

Bang voor vet --> wel olie/boter in de pan maar deze dan maximaal heet maken. Dan schroeit t vlees zo snel dicht dat t geen of nauwelijks vet opneemt.

De genieter --> rustig op niet te hoog vuur bakken in wat olie/boter om een mooi stukjes vlees te eten. Rekent gewoon vetten mee in t voedingsschema.

Je vergeet de echte Bourgondiërs, bij wie het verschil tussen bakken en frituren niet duidelijk is. :)

Frying GIF by MasterChefAU

Zit je echt verlegen om kcals gooi op elk broodje half plakje cheddar, is erg lekker en weer paar 100kcals erbij
Oh nee (snel) kcals is zeker niet het probleem, maar op zaterdag eet ik wat ik wil omdat ik dan oprecht tijd heb om uitgebreid te koken/bakken. Kan helaas niet bbqen tho :(.

Terug
Naar boven