- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Komt dat uit greg doucettes 'kookboek'? Zoveel volumeKip wrap met beetje sla aangezien ik aan het cutten ben. 💁♂
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt dat uit greg doucettes 'kookboek'? Zoveel volumeKip wrap met beetje sla aangezien ik aan het cutten ben. 💁♂
![]()

Nee, kheb ze gewoon stuk voor stuk gemeten
.Ja toch is prima, en weggooien is zonde dus ben hier dan ook voorstander van. Kzou dit niet met visproducten doen. Sterker nog, ik zou gewoon helemaal geen vis van de supermarkt kopen.De supermarkt hier doet oa vlees en vleeswaren voor 50% tegen de THT-datum. Helemaal niet zo erg voor riblappen, kippendijfilet, drumsticks, bouten en eeswaren voor de volgende dag voor op brood.
. Ik kreeg net zelfs nog een whatsappie van Greta waarin ze mij persoonlijk bedankte.Tips and tricks book of gains.Komt dat uit greg doucettes 'kookboek'? Zoveel volume![]()
Uiteraard, waarom denk je dat die thermometer rechts zit?Roeren gaat uiteraard (nog steeds) altijd rechtsom!
Als jij laatst wat minder hamburgers te veel had gemaakt had je zoveel gecompenseerd dat je er privé nooit meer rekening mee had hoeven houden.Nee, kheb ze gewoon stuk voor stuk gemeten.
Ja toch is prima, en weggooien is zonde dus ben hier dan ook voorstander van. Kzou dit niet met visproducten doen. Sterker nog, ik zou gewoon helemaal geen vis van de supermarkt kopen.
En het is natuurlijk goed voor het klimaat, dat is misschien nog wel het belangrijkste. Zo kunnen we eerder van het Russisch gas af. Ik kreeg net zelfs nog een whatsappie van Greta waarin ze mij persoonlijk bedankte.
"Roeren gaat altijd rechtsom' is de ondertitel van je kookserie.Uiteraard, waarom denk je dat die thermometer rechts zit?
Dit! Zalmmoten of -filet vind ik nog wel te doen, pangasius kan makkelijk zijn, maar haring of kabeljauw is zoveel minder dan bij de visboer of op de markt, dat moet je niet willen.Sterker nog, ik zou gewoon helemaal geen vis van de supermarkt kopen.
Hopelijk wel via een datacenter op groene stroom ten koste van goede landbouwgrond!Ik kreeg net zelfs nog een whatsappie van Greta waarin ze mij persoonlijk bedankte.
Ik krijg een opdracht en die voer ik uit. Het zijn ook niet mijn hamburgers, ik maak ze alleen. Technisch gezien gooi ik dus niks weg.Als jij laatst wat minder hamburgers te veel had gemaakt had je zoveel gecompenseerd dat je er privé nooit meer rekening mee had hoeven houden.

Als ik vis eet koop ik bij de winkel alleen zalm, misschien kabeljauw maar de rest vind ik altijd zo sketchy eruit zien.Dit! Zalmmoten of -filet vind ik nog wel te doen, pangasius kan makkelijk zijn, maar haring of kabeljauw is zoveel minder dan bij de visboer of op de markt, dat moet je niet willen.
I knowRoeren gaat altijd rechtsom' is de ondertitel van je kookserie.
. Die therometer zit trouwens rechts omdat je anders op de kop moet aflezen of tegen de achterkant aankijkt
.Die beredenering erken ik niet.Ik krijg een opdracht en die voer ik uit. Het zijn ook niet mijn hamburgers, ik maak ze alleen. Technisch gezien gooi ik dus niks weg.
Als jij 20 hamburgers besteld bij de McDonalds, en er vervolgens 15 weggooit wie verspilt er dan eten, jij of de McDonalds?![]()
Een samenzwering van het militair-industrieel complex om de linkshandigen of mensen zonder rechterhand te onderdrukken! Die thermometers zijn ook fallusvormige objecten die eruitzien als een gestrekte rechterarm!I know. Die therometer zit trouwens rechts omdat je anders op de kop moet aflezen of tegen de achterkant aankijkt
.
En terecht.om de linkshandigen of mensen zonder rechterhand te onderdrukken!
Zeker, liefst in het donker ook, de zon is veel teveel licht!En terecht.
Ik vind dat bericht trouwens wel stigmatiserend voor mensen met een kater. Moeten zij dan ook maar binnen blijven?
Meeste mensen gebruiken toch bijna dagelijks peper en zout in hun eten? Ik toch alleszins@apfelstrudel, in een opwelling heb ik groots zwarte peperkorrels ingekocht. Blijft dat lang goed als je het netjes bewaard, of gaat de smaak achteruit?
![]()
Ik doe zwarte peper uit de molen bijna alleen maar op een mooi stuk rundvlees en dat eet ik hooguit wekelijks. Het is trouwens 500 gram peper.Meeste mensen gebruiken toch bijna dagelijks peper en zout in hun eten? Ik toch alleszins
Blijft in ieder geval langer goed dan gemalen peper. Gewoon koel, droog en uit het zonlicht bewaren.@apfelstrudel, in een opwelling heb ik groots zwarte peperkorrels ingekocht. Blijft dat lang goed als je het netjes bewaard, of gaat de smaak achteruit?
![]()
Gedver..die sla gaat het helemaal in gang trekken 😅Kip wrap met beetje sla aangezien ik aan het cutten ben. 💁♂
![]()
@apfelstrudel, in een opwelling heb ik groots zwarte peperkorrels ingekocht. Blijft dat lang goed als je het netjes bewaard, of gaat de smaak achteruit?
![]()
Moet wel 4 jaar houdbaar zijn als je het bewaard zoals @Sterling zegt.Blijft in ieder geval langer goed dan gemalen peper. Gewoon koel, droog en uit het zonlicht bewaren.