Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Blijft in ieder geval langer goed dan gemalen peper. Gewoon koel, droog en uit het zonlicht bewaren.
Dat was is ook van plan, maar toen ik net de pot open maakte kwam er een veel fruitigere lucht vanaf dan ik gewend ben van zwarte peper. Ik vraag me af of dat niet met de tijd minder wordt.

Dat was is ook van plan, maar toen ik net de pot open maakte kwam er een veel fruitigere lucht vanaf dan ik gewend ben van zwarte peper. Ik vraag me af of dat niet met de tijd minder wordt.
Dat wordt inderdaad met de tijd minder, de smaak gaat gelukkig niet zo snel achteruit. Je zou eventueel je pepermolen kunnen vullen en dan de rest vacuüm verpakken.

Ik doe zwarte peper uit de molen bijna alleen maar op een mooi stuk rundvlees en dat eet ik hooguit wekelijks. Het is trouwens 500 gram peper.
Ik gooi zwarte peper vrijwel op alles, vanwege de smaak maar ook omdat het heel gezond is. Ik gooi het overal in redelijke grote hoeveelheden overheen. Lekker man :).

Black pepper contains 2-7.4% of piperine, varying in content is associated with the pepper plant. Piperine displays numerous pharmacological effects such as antiproliferative, antitumor, antiangiogenesis, antioxidant, antidiabetic, anti-obesity, cardioprotective, antimicrobial, antiaging, and immunomodulatory effects in various in vitro and in vivo experimental trials. Furthermore, piperine has also been documented for its hepatoprotective, anti-allergic, anti-inflammatory, and neuroprotective properties.

Ik doe zwarte peper uit de molen bijna alleen maar op een mooi stuk rundvlees en dat eet ik hooguit wekelijks. Het is trouwens 500 gram peper.
Ook niet als je gewoon iest van groenten klaarmaakt oid? Een wokschotel, pasta, vis, ...
Ik gebruik dagelijks mijn pepermolen :p

Maaltijd 2 en 3
100 gram rijst 100 gram kip 250 gram groentjes en wat ketjap
20220415_141720.jpg

Tomatensoep met kip ipv ballen.
5A614DB3-FC32-4052-ABFE-6D53B084194F.jpeg

Zat trouwens fucking weinig vlees aan dat ding… beetje een teleurstelling :rolleyes: ZO KOM IK GOFFEDOMME TOCH NIE AAN MIJN DAGELIJKSE PROTIEN TARGETS OFNIE DAN

Terug
Naar boven