- Waardering
- 14.131
Dit is niet alles, er komt ook een nieuwe smaak. Wordt deze week bekend gemaakt.
Door deze opmerking check ik nu iedere dag de socials van Lindahls. Gaat het nog gebeuren deze week?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is niet alles, er komt ook een nieuwe smaak. Wordt deze week bekend gemaakt.

Half April hoorde ik.. ze mogen opschieten dusDoor deze opmerking check ik nu iedere dag de socials van Lindahls. Gaat het nog gebeuren deze week?![]()

| Voedingswaarden | (p. 100g) |
|---|---|
| Energie | 541 kJ. 129 kcal |
| Vetten | 5.0 g |
| - waarvan verzadigd vet | 3.6 g |
| Koolhydraten | 3.0 g |
| - waarvan suikers | 2.9 g |
| Eiwitten | 17 g |
| Zout | 1.9 g |
| Calcium | 580 mg (72%*) |
| Natrium | 750 mg |

Ik was enthousiast tot ik een beetje verder keek en de voedingswaarden eens vergeleek met de Zuivelspread light die ik altijd bij AH koop. Qua kcal geen noemenswaardig verschil en qua eiwitten zelfs (klein beetje maar toch) beter dan de zogenaamde eiwitrijke versie van Philadelphia. En spotgoedkoop (69 cent)!![]()
__MISSING_PRODUCT__
__MISSING_PRODUCT__ online bestellen? Je vindt het bij Jumbo. Altijd lage prijzen op je Vleeswaren, kaas en tapas. Gratis bezorging of ophalen bij actieproducten.www.jumbo.com
Philadelphia Bieslook roomkaas extra proteïne 175g
![]()
Productinformatie
Ingrediënten
- Magere melk
- volle melk
- melkeiwittenbereiding
- zout
- stabilisator (johannesbroodpitmeel)
- voedingszuur (citroenzuur)
![]()
| Soort | Per 100 Gram |
|---|---|
| Energie | 408 kJ (97 kcal) |
| Vet | 4 g |
| waarvan verzadigd | 2.6 g |
| waarvan onverzadigd | 1 g |
| Koolhydraten | 3.3 g |
| waarvan suikers | 3.3 g |
| Voedingsvezel | 0 g |
| Eiwitten | 12 g |
| Zout | 0.8 g |
Ik was enthousiast tot ik een beetje verder keek en de voedingswaarden eens vergeleek met de Zuivelspread light die ik altijd bij AH koop. Qua kcal geen noemenswaardig verschil en qua eiwitten zelfs (klein beetje maar toch) beter dan de zogenaamde eiwitrijke versie van Philadelphia. En spotgoedkoop (69 cent)!

Zuivel spread en huttekase gangIk was enthousiast tot ik een beetje verder keek en de voedingswaarden eens vergeleek met de Zuivelspread light die ik altijd bij AH koop. Qua kcal geen noemenswaardig verschil en qua eiwitten zelfs (klein beetje maar toch) beter dan de zogenaamde eiwitrijke versie van Philadelphia. En spotgoedkoop (69 cent)!
![]()
Soort Per 100 Gram Energie 408 kJ (97 kcal) Vet 4 g waarvan verzadigd 2.6 g waarvan onverzadigd 1 g Koolhydraten 3.3 g waarvan suikers 3.3 g Voedingsvezel 0 g Eiwitten 12 g Zout 0.8 g

Dat kan inderdaad, of om mee te koken. Bijvoorbeeld door de spinazie om er een gezonde a la creme van te maken.![]()
Waarom meld je dat niet even dan......?
Kwam er niet eerder aan toe.

JFNog niet op de website, wel in de winkel. Hebben 3 varianten. Ook 1 crispy chicken wings