- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Vissen eten toch ook plastic, waarom kunnen wij dat nietZal,hem wel uit de verpakking halen en even in de pan doen voor je hem op gaat eten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vissen eten toch ook plastic, waarom kunnen wij dat nietZal,hem wel uit de verpakking halen en even in de pan doen voor je hem op gaat eten

Ik eet biologisch vreet het plastic erbij opZal,hem wel uit de verpakking halen en even in de pan doen voor je hem op gaat eten
Wanneer ik “biologisch” hoor…
En dat groene? Lijkt op schimmel

ReflectieEn dat groene? Lijkt op schimmel
Ach... heb je meteen groente![]()
Daarom kan jij vreten wat je wil. Gewoon wat schoonmaakmiddel erachteraanReflectie![]()
Jij zal wel andere schoonmaakmiddelen hebben ivm allergieën 🤭

JatoggggDaarom kan jij vreten wat je wil. Gewoon wat schoonmaakmiddel erachteraan![]()
Ah guigal, een gevestigde waarde. Probeer zeker eens de cuvée brune et blonde. Dat is mijn favoriete.
Zal ik doen!Ah guigal, een gevestigde waarde. Probeer zeker eens de cuvée brune et blonde. Dat is mijn favoriete.
Het eten ziet er ook weer top uit chef!
.Geen patat besteld?Zal ik doen!
Ik was trouwens uit eten maar thnx![]()
.
Dat wijntje was wel voor thuis.
Hij was uit eten en daar hadden ze dus alleen friet.
Oehhh die duvel. Duivels lekker en tikt goed aan. Ik alweer maandenlang droog 😭😅💪
Zit alweer op 8 liter 😌Oehhh die duvel. Duivels lekker en tikt goed aan. Ik alweer maandenlang droog 😭😅💪
Ik las ergens dat je 7 maanden niet had gedronken? En ken je nog niet goed genoeg om in te kunnen schatten of dit nu een grap is of niet.
Ging 7 maand goed 😌. Maar af en toe zuip ik nog.8 liter wel over 2 dagen verdeeldIk las ergens dat je 7 maanden niet had gedronken? En ken je nog niet goed genoeg om in te kunnen schatten of dit nu een grap is of niet.
RectificatieGing 7 maand goed 😌. Maar af en toe zuip ik nog.8 liter wel over 2 dagen verdeeld
12 bier per dag. Acceptabel. Maar goed, van 7 maanden niks... Hopen dat je niet door gaat slaan?Ging 7 maand goed 😌. Maar af en toe zuip ik nog.8 liter wel over 2 dagen verdeeld