apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je er genoeg van eet behoorlijk.. Dit is een microdose.

Ga jij zometeen je tren mixen met ketamine?Als je er genoeg van eet behoorlijk.. Dit is een microdose.![]()

Dat mijn maaltijden nog nagemaakt worden!
Je moet je eigen wrap restaurant beginnen maat😂🤙🏼Dat mijn maaltijden nog nagemaakt worden!
#FoodINFLUENCER
wel veel kip tho, 4 stukkies hahah
Samen 100 gram

Die jalapeno versie van die chips zijn lekker😍
Die sweet chili Lays Max vind ik persoonlijk de beste. Vond die chicken wings maar meh.
Ik eet ze het liefst allemaal leeg. Daarom ben ik ook zo dik denk ik😂🤙🏼Die sweet chili Lays Max vind ik persoonlijk de beste. Vond die chicken wings maar meh.
Chicken wings vind ik ook minder, chili lime vind ik wel goed.Die sweet chili Lays Max vind ik persoonlijk de beste. Vond die chicken wings maar meh.
je bent wel van de ketchup zie ik

Dan moet ik die dus ook nog proberen 😆Chicken wings vind ik ook minder, chili lime vind ik wel goed.
Ik vind mayo beterOver chips gesproken: heeft iemand die nieuwe varianten Patatje Mayo en Frietje Sate al geprobeerd? En zo ja, is het de moeite waard / welke is het lekkerst?
'Patatje mayo' als chips smaak... 😒Over chips gesproken: heeft iemand die nieuwe varianten Patatje Mayo en Frietje Sate al geprobeerd? En zo ja, is het de moeite waard / welke is het lekkerst?
Ik dacht dat het een half cherry tomaatje was.