ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nee komt goed 💪12 bier per dag. Acceptabel. Maar goed, van 7 maanden niks... Hopen dat je niet door gaat slaan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee komt goed 💪12 bier per dag. Acceptabel. Maar goed, van 7 maanden niks... Hopen dat je niet door gaat slaan?
Vandaag nieuwe opdracht dus lkkr proosten dat bisnezzz weer lekker gaat. Net thuis, ging lekker trouwens. Mooie locatie, leuk team, prima kaart. Ben voor deze aankomende week wel weer ff klaar met die ontbijtdiensten.
Zat blijkbaar bij de gang inbegrepen.
Werk jij als zzp?Vandaag nieuwe opdracht dus lkkr proosten dat bisnezzz weer lekker gaat. Net thuis, ging lekker trouwens. Mooie locatie, leuk team, prima kaart. Ben voor deze aankomende week wel weer ff klaar met die ontbijtdiensten.
Zat blijkbaar bij de gang inbegrepen.
Ja man. Prima cashen nu.
Zo simpel? Bij mij ziet het eruit als Oekraine![]()
Scrambled eggs met wat sriracha en een snufje zout. Zo simpel kan het zijn.

![]()
Scrambled eggs met wat sriracha en een snufje zout. Zo simpel kan het zijn.
Mooi ook hoe die groene schaamlippen uit je broodje hangen.
Would smash
Echt he verkapt kijk mij kok zijn postKen je het ook normaal op je bord pleuren, mafkees?
Nee sorry, ik probeerde gewoon een stipje te zetten maar mijn parkinson belemmert mij.Ken je het ook normaal op je bord pleuren, mafkees?
Ik denk dat ik ook zoiets hebNee sorry, ik probeerde gewoon een stipje te zetten maar mijn parkinson belemmert mij.
Wil je daar niet mee spotten, er is vast wel een lid die daar last van heeft.Nee sorry, ik probeerde gewoon een stipje te zetten maar mijn parkinson belemmert mij.
ach, zo hebben andere belemmeringen zoals hun tong uit hun mond op foto'sNee sorry, ik probeerde gewoon een stipje te zetten maar mijn parkinson belemmert mij.