Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

De helft van de vezels en een derde van enkele mineralen zitten in de schil van een kiwi... Ik vreet er dagelijks 2 met schil en al.

Jij kijkt zeker jeff nippard :trollface:
Daardoor eet ik ze wel dagelijks nu :p. Maar ik at ze al met schil voordat iemand van die vent gehoord had. Vond het altijd zo'n gedoe om ze met een lepel te scoopen. Toen gaf ik het op en at ze met schil, smaakt prima. Geeft een lekker crunchy structuur als je de schil kapot bijt.
1652367946854.png

Daardoor eet ik ze wel dagelijks nu :p. Maar ik at ze al met schil voordat iemand van die vent gehoord had. Vond het altijd zo'n gedoe om ze met een lepel te scoopen. Toen gaf ik het op en at ze met schil, smaakt prima. Geeft een lekker crunchy structuur als je de schil kapot bijt.
1652367946854.png
Ik hoop dan wel dat het biologische kiwi’s zijn.

1652367946854.png
Ik vind het altijd zonde om al die sappen te verliezen en ik ben ook lui. Eerlijk gezegt is de schil wel lekker..

Ik hoop dan wel dat het biologische kiwi’s zijn.
Ik las pas geleden dat de toeneemde mate van de ziekte van parkinson gerelateerd wordt aan het eten van groente/fruit dat besproeid is met chemische bedrijdingsmiddelen.

Zo erg is t ook weer niet, ben nog niet dood.
Goede manier om een onvriendelijke stagebegeleider de pijp uit te helpen.

Pak een stuk of 20 appels, haal de pitjes eruit. Plet deze in een vijzel en doe dit in een pannetje met 100ml water. Verhit dit een uurtje, filter de pitjes eruit door een zeef en kook de vloeistof in tot 30 ml.

Gooi dit in iemands koffie en het is einde oefening in minuten.

Gebruik wel biologische appels, anders zijn ze bespoten met pesticiden en dat is slecht voor je.

Terug
Naar boven