apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de schill zitten wel de meeste vitaminen en banaan heeft een dikke schil, dus ontzettend veel vitaminen.Hardcore toch. Pleur ook altijd hele bananen gewoon met de schil er in. Tip van Rich Piana voor betere gains
Wat dacht je van kokosnoten?In de schill zitten wel de meeste vitaminen en banaan heeft een dikke schil, dus ontzettend veel vitaminen.
Bron van vezels!
Nee ik pak die blenderblade er altijd uit en vreet dan mijn kiwi's van een bord af.
Interessante kooktechniek. Is dat iets Helmonds?Nee ik pak die blenderblade er altijd uit en vreet dan mijn kiwi's van een bord af.
Is een kiwi eten met schil raar dan? Ik eet ook het klokhuis van een appel...
Helmond? Ik kom uit het noorden he🤷♂️
Jij kijkt zeker jeff nippardDe helft van de vezels en een derde van enkele mineralen zitten in de schil van een kiwi... Ik vreet er dagelijks 2 met schil en al.

Daardoor eet ik ze wel dagelijks nu
. Maar ik at ze al met schil voordat iemand van die vent gehoord had. Vond het altijd zo'n gedoe om ze met een lepel te scoopen. Toen gaf ik het op en at ze met schil, smaakt prima. Geeft een lekker crunchy structuur als je de schil kapot bijt.Ik hoop dan wel dat het biologische kiwi’s zijn.Daardoor eet ik ze wel dagelijks nu. Maar ik at ze al met schil voordat iemand van die vent gehoord had. Vond het altijd zo'n gedoe om ze met een lepel te scoopen. Toen gaf ik het op en at ze met schil, smaakt prima. Geeft een lekker crunchy structuur als je de schil kapot bijt.
![]()
Ik vind het altijd zonde om al die sappen te verliezen en ik ben ook lui. Eerlijk gezegt is de schil wel lekker..Daardoor eet ik ze wel dagelijks nu. Maar ik at ze al met schil voordat iemand van die vent gehoord had. Vond het altijd zo'n gedoe om ze met een lepel te scoopen. Toen gaf ik het op en at ze met schil, smaakt prima. Geeft een lekker crunchy structuur als je de schil kapot bijt.
![]()
Mmmm cyanideIs een kiwi eten met schil raar dan? Ik eet ook het klokhuis van een appel...
Ik las pas geleden dat de toeneemde mate van de ziekte van parkinson gerelateerd wordt aan het eten van groente/fruit dat besproeid is met chemische bedrijdingsmiddelen.
De helft van de vezels en een derde van enkele mineralen zitten in de schil van een kiwi... Ik vreet er dagelijks 2 met schil en al.
Zo erg is t ook weer niet, ben nog niet dood.
Goede manier om een onvriendelijke stagebegeleider de pijp uit te helpen.