- Waardering
- 14.131
Klopt, maar als je daar echt invloed op wilt hebben moet je verder kijken dan alleen wel of niet biologisch.
Ja natuurlijk, biologisch is er een onderdeel van..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, maar als je daar echt invloed op wilt hebben moet je verder kijken dan alleen wel of niet biologisch.

Ik ga toch weer on in augustus, dan compenseer ik tegen de xeno-oestrogenen. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
Eet het gelijk ook uit een plasticbakje.Ik ga toch weer on in augustus, dan compenseer ik tegen de xeno-oestrogenen. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
Tijdje gedaan maar is wel heel saai eten.Word gewoon vleesetariër. Al die groenten die zo slecht behandeld worden tijdens hun groeiperiode. En dan nog eens brutaal geslacht worden. Nergens goed voor.
Alles is beter dan keto. Edit: Die twee spannen de kroon..
Perfect dieet om de hele dag vlees, volle vette zuivel en kaas naar binnen te vrotten. Vond keto toen ik nog geen vegetariër was best leuk eigenlijk. De keto fever in het begin is wel helemaal kut.
Man, het eten valt mee maar ik had 0 energie.. Keto blijft kut in mijn ogen maar vegetarier is al helemaal niets voor mij.Perfect dieet om de hele dag vlees, volle vette zuivel en kaas naar binnen te vrotten. Vond keto toen ik nog geen vegetariër was best leuk eigenlijk. De keto fever in het begin is wel helemaal kut.
En daarna weer wat eetlustremmers.Ik ga toch weer on in augustus, dan compenseer ik tegen de xeno-oestrogenen. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
bromelaïne?Daardoor eet ik ze wel dagelijks nu. Maar ik at ze al met schil voordat iemand van die vent gehoord had. Vond het altijd zo'n gedoe om ze met een lepel te scoopen. Toen gaf ik het op en at ze met schil, smaakt prima. Geeft een lekker crunchy structuur als je de schil kapot bijt.
![]()
Wordt dat niet deels teniet gedaan door de antioxidanten die daar in zitten? Ik dacht dat bij parkinson het afsterven dan de dopamine receptoren ook een factor was. Groente, fruit en noten hebben daar weer een positief effect op, toch? Zat nog iets in noten wat daarvoor positief is, maar kan er even niet op komen.Ik las pas geleden dat de toeneemde mate van de ziekte van parkinson gerelateerd wordt aan het eten van groente/fruit dat besproeid is met chemische bedrijdingsmiddelen.
Man, als ik parkinson krijg gebruik ik gewoon meer wiet.bromelaïne?
Wordt dat niet deels teniet gedaan door de antioxidanten die daar in zitten? Ik dacht dat bij parkinson het afsterven dan de dopamine receptoren ook een factor was. Groente, fruit en noten hebben daar weer een positief effect op, toch? Zat nog iets in noten wat daarvoor positief is, maar kan er even niet op komen.
Qua pesticiden: volgens mij wordt er in gesloten kassen aanzienlijk minder gebruikt. Edit: nevermind, daar mogen bepaalde middelen juist nog 😱
Eetlustremmers zijn voor een cut, maar die zal ik binnenkort ook al nodig hebben. Eerste maand cutten stelt weinig voor, maar m'n eetlust heeft nu een kg aan groenten en pesticiden nodig om verzadigd te zijn.Ook wel een goeie gewoon kipfilet broodbeleg ertussen doen.
Stiekem de saus eronder

Geen fan van mosterd, ben zelf echt verslaafd aan ketchup zero en Remia zero Jack Smokey bbq sauce. Beide 45cal per 100ml dus te verwaarlozen😋.Ook wel een goeie gewoon kipfilet broodbeleg ertussen doen.
Honing mosterd saus bij netto rama 100ml /110kcal en smaakt erg goed. Doe die zelf altijd als saus erdoorheen 30ml per wrap.