Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moest je zeker nog de foto laten ontwikkelen dat je hem nu pas kan plaatsen.

Dan moest je zeker nog de foto laten ontwikkelen dat je hem nu pas kan plaatsen.![]()
![]()

Ach ja.. het is niet voor niets een "niet trainingsdag" voor je he!
even het lui zin inhalen! 
http://www.youtube.com/watch?v=xxL7kVPGXXYDude, i'm gonna type as sober as possible, that honestly looks fcking pathetic and digusting compared to my meal. and I'm being one hundred percent serious. Sorry we dont cook sht that was perviously in cans. you're a fuking joke dude, and im dead fuking serious. gert areal family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont eever potst your fuking poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot.
Ik snap echt niet dat sommige mensen niet kunnen kokenEr is een gradatie
- koken
- kok zijn (koken voor andere mensen)
- chef zijn (koks vertellen wat ze moeten doen)
- masterchef
Als je kunt koken (en waarom zou je dat niet leren .... de komende 30 jaar zul je toch 10.000+ keer warm moeten eten (mits 1 keer per dag, sommige mensen hier nog veel vaker)). Eten is tenslotte voo rmeer dan de helft bepalend voor je succes. Wel 5 keer 2 uur trainen, maar niet een fatsoenlijke maaltijd maken ... dat wil er bij mij niet in (pun not intended)
Is (imo) totaal niet zo moeilijkgebrek aan interesse van de meesten... (en niet alleen voor koken)Ik snap echt niet dat sommige mensen niet kunnen koken![]()
Bij mensen van mijn leeftijd kan ik het misschien nog begrijpen, maar als je ziet dat sommige volwassenen niet/slecht kunnen kokenIs (imo) totaal niet zo moeilijk
Food is life!
Net een pre-run oliebol op. De eerste van t jaar.
rennen met je konijnenbun!Schuldig na een oliebol?
More like hemel op aarde hier![]()

De **** zijn dit voor micro-maaltijden, is dit een tussendoortje ofzo?
.. draw your own conclusions