MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Pump beast:
Rode paprika schillen en in reepjes snijden, ui in stukjes snijden en deze beide even in de pan. Ondertussen de schil van een tomaat halen en ontpitten.
Stukjes tomaat in een pannetje opwarmen met wat chili, hele zooi kruiden bij en dan de ui en paprika. (eventueel wat tomatenpasta oid erbij)
Kip bakken en nadien bij je sausje doen.

Easy as phuck dus :)

Yeahhhh er lagen weer Kaki's bij de AH :D ! Echt lekker bijv in kwark

288pfdf.jpg

Pré workout protein souffle met banaanschijfjes en Walden Farms Caramel Syrup & Chocolate Peanut Spread
IMG_20131121_061219.jpg
IMG_20131121_061321.jpg

Laatst bewerkt:
Wat is dat bruine spul on top?

Walden Farms Chocolate Peanut Spread :D

Ontbijt: 50gr havermout, 30cl magere melk, 8 eiwitten

15xscvk.png

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

rijst, kip, wortelen, erwten, mais, ketchup

xnghte.png

Ovenfrietjes en kip :)

ny8wfb.jpg

My breakfast came from heaven

Magere kwark
Havermout
Banaan
Puur chocolade schaafsel
Honing

Schermafbeelding 2013-11-23 om 13.12.11.jpg

Deze gaat zo de oven in:
o9ludy.jpg

Spruitjes zijn zooooo lekker!!!! Zelfs zo lekker dat ik het niet erg vind ze 1 voor 1 schoon te maken :D (Aldi had geen kant en klaar spruitjes)

2eb9uzo.jpg

Spruitjes zonder ketchup is als voetballen zonder een voetbal

Waarom heeft iedereen tijd hier om hun eten netjes op een bord te leggen? Ik tyf het gewoon op mijn bord en vreet het gewoon weg. T is net of jullie gaan serveren in een restaurant.

Spruitjes zonder ketchup is als voetballen zonder een voetbal
Haha, ik doe er wat nootmuskaat op en vind het eig zonde om ze naar ketchup te laten smaken :eek:

Waarom heeft iedereen tijd hier om hun eten netjes op een bord te leggen? Ik tyf het gewoon op mijn bord en vreet het gewoon weg. T is net of jullie gaan serveren in een restaurant.
Hoeveel tijd zou het kosten op niet alles op 1 grote hoop neer te leggen maar beetje verdeeld? 2-3 seconde? :D

Terug
Naar boven