AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Misschien een beetje rare vraag maar..
Weet iemand hoe je goede eiwitrijke repen kunt maken zonder whey?
Graag hoor ik van jullie :)

Prestigio, graag recept van die protein sludge :D

250ml magere yoghurt + 1 schep micellar casein. Even goed doorroeren en klaar.
Als je een staafmixer of handmixer hebt kun je het opkloppen tot een echte fluff (veel luchter en meer volume).
Natuurlijk kun je er ook nog fruit (banaan, aardbeien, blauwe bessen en dergelijke) doorheen doen voor wat extra smaak.

250ml magere yoghurt + 1 schep micellar casein. Even goed doorroeren en klaar.
Als je een staafmixer of handmixer hebt kun je het opkloppen tot een echte fluff (veel luchter en meer volume).
Natuurlijk kun je er ook nog fruit (banaan, aardbeien, blauwe bessen en dergelijke) doorheen doen voor wat extra smaak.

Dat is nou juist het probleem ik mag geen supplementen gebruike :p
Maar het ziet er wel lekker uit

eet altijd kip rijst groente.. nu ik dit topic zie moet ik maar eens varieren!! heb bijna geen smaakpapillen meer :P

gruwelijke nasi met kip prep-food van vandaag
per portie: 65,75 gr eiwit, 69,2 gr koolhydraten & 4,5 gr vet

IMG_2161.jpg

Eiwitrepen zonder whey:
Volkorenbrood met kipfilet en pindakaas
Koolhydraten, eiwitten en vetten in een makkelijk mee te nemen formaat.

Ik heb een manier om de pannenkoekenmix van Bodyenfitshop wat lekkerder te maken (ik vind 2 scoops + 150ml niet lekker). Wel een goede post workout meal vind ik zo;

Wat je nodig hebt:
- 2 scoops pannenkoekenmix
- handje rozijnen (30 gr)
- 30 gr havermout
- 150 ml melk
- 2 eieren
- evt halve eetlepel kanel
- shakebeker

dqw7r.jpg

Gooi de pannenkoekenmix + melk en eieren + kaneel bij elkaar. Goed schudden! Zorg dat je pan opgewarmd is voordat je de havermout bij de shakebeker gooit anders zet het uit.

Doe je havermout bij het mengsel en schud een paar keer en gooi alles in de pan, bestrooi het daarna gelijk met rozijnen. Zorg dat het vuur laag/mid staat en zet er evt een deksel op, goed opletten dat de onderkant niet verbrand terwijl hij bovenop nog nat is. Ong 5-6-7 min en dan opdraaien. Stuk lekkerder zo :) (evt nog wat honing erop)

2e3795g.jpg

alkun8.jpg

2iw3uxj.jpg

Nom nom nom, lekker smikkelen op school morgen.

image.jpg

Havermout cake repen:
IMG_20131120_205206.jpg

Zelfgemaakte protein peanut butter cups:
Smaak was erg goed, maar doordat ze gemaakt zijn door invriezen waren ze erg hard en niet geschikt om mee te nemen (in verband met smelten).
Even van tevoren uit de vriezer halen dus en dan opeten
IMG_20131120_211035.jpg
IMG_20131120_211049.jpg

Terug
Naar boven