- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
At ik ook, was lekker maar ik kreeg niet een bloat ofzo. Weet niet hoe je lichaam erop reageert maar moet kunnen toch?Ik ben de laatste tijd helemaal fan geworden van mijn caloriearme komkommer in de avond met Aromat. Maar is dit een slechte smaakmaker voor cutten, of wel verantwoord? Hij heeft niet veel kcals, en zout kijk ik eigenlijk nooit naar.
Zijn er ook komkommers met veel calorieën? Ja als je een Tuccie eronder propt elke keer 😋Ik ben de laatste tijd helemaal fan geworden van mijn caloriearme komkommer in de avond met Aromat. Maar is dit een slechte smaakmaker voor cutten, of wel verantwoord? Hij heeft niet veel kcals, en zout kijk ik eigenlijk nooit naar.
ah oke. Nee geen last, soms doe ik er wat te veel op hahahAt ik ook, was lekker maar ik kreeg niet een bloat ofzo. Weet niet hoe je lichaam erop reageert maar moet kunnen toch?
doe je aan fasting oid en dan zoveel mogelijk je cal backloaden?
Kokommer door midden snijden, smeer boursin erop en 2 plakken ham (eventueel kaas). 'Gezonde' sandwichZijn er ook komkommers met veel calorieën? Ja als je een Tuccie eronder propt elke keer 😋
Niet tijdens cuttenKokommer door midden snijden, smeer boursin erop en 2 plakken ham (eventueel kaas). 'Gezonde' sandwich

Helaas heb ik dat wel n paar keer gedaan, was een dom kereltje

Fysiek werk + 4 dagen trainen + meestal meer dan 4u cardio per week. Kun je flink vreten en nog steeds (eigenlijk te hard) afavallen. 2800kcal cut dieet.doe je aan fasting oid en dan zoveel mogelijk je cal backloaden?

Hoog zout gehalte , snoep zelf ook veel groente ,kers 🍅,komkommer en aromat gaat er standaard opIk ben de laatste tijd helemaal fan geworden van mijn caloriearme komkommer in de avond met Aromat. Maar is dit een slechte smaakmaker voor cutten, of wel verantwoord? Hij heeft niet veel kcals, en zout kijk ik eigenlijk nooit naar.
Totaal geen vis eter en toch ziet het goed uit![]()
Dorade op een bedje van mousseline en haricots verde met daarbij een saus van morilles.
![]()
Garnaalravioli met 2 grote gamba's en een piri piri botersaus.
Een komkommer kost het lichaam meer kcal om te verteren en te verwerken, dan dat het oplevert. Technisch gezien geeft elke komkommer die je eet dus een kcal deficit.Ik ben de laatste tijd helemaal fan geworden van mijn caloriearme komkommer in de avond met Aromat. Maar is dit een slechte smaakmaker voor cutten, of wel verantwoord? Hij heeft niet veel kcals, en zout kijk ik eigenlijk nooit naar.
Dacht dat dat allang ontkracht was. Dat er geen voedingsmiddelen zijn die negatieve kcal geven. Selderij stond er ook lang bekend om maar bleek een fabeltje te zijn, dacht ik.Een komkommer kost het lichaam meer kcal om te verteren en te verwerken, dan dat het oplevert. Technisch gezien geeft elke komkommer die je eet dus een kcal deficit.
Ironisch, want in tegenstelling tot de meeste voedselwaren, ga je bij komkommers juist meer afvallen als je er meer van eet.
Zou best kunnen. Had dit ooit gelezen en het klonk plausibel, maar misschien is het wel complete bs.Dacht dat dat allang ontkracht was. Dat er geen voedingsmiddelen zijn die negatieve kcal geven. Selderij stond er ook lang bekend om maar bleek een fabeltje te zijn, dacht ik.
Niet dat het Voedingscentrum qua informatie nou zo wauw is:
Bestaan negatieve calorieën echt? | Voedingscentrum
Negatieve calorieën bestaan niet. Voedsel levert meer energie dan nodig is voor de vertering ervan. Lees hoe het zit.mobiel.voedingscentrum.nl
.Is (helaas) niet waar neeZou best kunnen. Had dit ooit gelezen en het klonk plausibel, maar misschien is het wel complete bs.
Zo ja, sorry voor de misinformatie.