Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

De paar keer dat ik tofu at ging die shit echt ziek hard verkeerd. De meest ranzige scheten. Me anus ging er zelfs pijn van doen. No joke

20220515_142022.jpg

👌
Boerderijdrop met mayonaise?

De paar keer dat ik tofu at ging die shit echt ziek hard verkeerd. De meest ranzige scheten. Me anus ging er zelfs pijn van doen. No joke
Gewoon emmer mayo er overheen, dan komt je scheet beter uit je anus, en heb je geen week rood sterretje

Heb ik al een x eerder genoemd denk ik.

Beenham in cola (aanbraden, afblussen met cola en om en om garen)
Kop in koffie met abrikozen. (Kip aanbraden e in ovenschaal, kop extra sterke koffie erbij, kaneel en komijn eroverheen en gewelde gesneden abrikozen erbij, 15-20 in in de oven)

Om op broodzaken terug te komen. Brood met leverpastei, ui en mayonaise (vakantie voer).
Kaas met appelstroop en banaan.
Roggebrood met zigeunersaus of currysaus.
Broodje zuurkool/currysaus (ja zonder braadworst :p)
Brood gebakken bloedworst met ui en appelstroop.

Waarom eet je iets wat niet te vreten is?
Omdat ik bang wordt van de IPCC reports. Ik was bijna helemaal vega. Maar dat trok ik echt niet met dit soort training. En vlees is veel beter voor mn gezondheid. Tis ook een leuke uitdaging om tofu lekker te krijgen. Eerst uitdrogen, dan marineren en opnieuw bakken werkt goed.

Omdat ik bang wordt van de IPCC reports. Ik was bijna helemaal vega. Maar dat trok ik echt niet met dit soort training. En vlees is veel beter voor mn gezondheid. Tis ook een leuke uitdaging om tofu lekker te krijgen. Eerst uitdrogen, dan marineren en opnieuw bakken werkt goed.
Fear is the Mindkiller Gainzkiller...

Fear is the Mindkiller Gainzkiller...
I must not fear.
Fear is the gainz killer.
Fear of the last rep that brings total obliteration of muscle fibres.
I will face my fear.
I will permit it to pass over me and through me.
And when it has gone past
I will rep past the pain in a controlled path.
Where the fear has gone there will be sweat and tired man noises.
Only gainz will remain.

Eet al jaren 2x pw zalm met XXL lemon & garlic kruiden, afwisselend 200-250g zoete aardappelblokjes of krieltjes en broccoli/bloemkool/spruitjes/sperziebonen. Verveelt nooit. Nu in de cut met XXL's light mayo en cooking spray, in de bulk gewone mayo en een hoop olijfolie.. :D
1652717592137.png

Terug
Naar boven