MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (5 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • En dan gewoon blenden tot je pasta heb? Geen olie of iets anders vloeibaar erbij?

    Misschien ook eens proberen te maken lijkt me wel grappig
    Yess, afhankelijk van de gebruikte noten is de structuur iets dikker of vloeibaarder dan 100% pindakaas. Af en toe roeren, blijft wat aan de randen hangen wat niet goed fijn raakt anders. Ben er zelf behoorlijk fan van, in de cut maak ik het per 400-500g en in de bulk 800g, elke batch weer wat anders. Wel altijd 50-75% pinda's, scheelt kosten en de smaak van noten/zaden is vaak wel een stuk sterker.
     
    Meergranen stokbrood met 200g Cottage cheese. en gevriesdroogde kruiden


    image-123927839.jpg
     
    Bekijk bijlage 557083
    Pindakaas met 200g pinda's/200g notenmix/100g pompoenpitten. Ongezouten, gebrandde pinda's, de notenmix heb ik nog ff zelf kort in een pan geroosterd, de laatste paar min de pompoenpitten er tussen geflikkerd. Elke keer weer een verrassing welke noten en zaden en andere middelen ik ga mixen.. :p Tot slot nog afgesloten met een beetje grof gemalen zeezout.

    Smaak is niet mis. De pompoenpitten zijn redelijk overheersend, dus in de toekomst mag dat getal wel gehalveerd worden. Maar zeker lekker, vooral de stukjes grof zeezout sluiten de smaak af met een heerlijke beleving. Eet dagelijks een sneetje met pindakaas, in de bulk vreet ik zo 60g pindakaas per dag weg. Beetje variatie is niet mis.
    Bekijk bijlage 557084
    Andere middelen?:D
     
    Ik kan jou eetpatroon echt niet bijhouden.🤷‍♂️

    De ene week superclean en de andere week weer KFC😅
    Voor mijn gevoel is het eerder 2 dagen relatief clean en 5 dagen crap 🤣 En dan toch dat fysiek behouden.
    Misschien moet ik het ook eens anders gaan bekijken... Gewoon alleen maar zooi gaan vreten, misschien krijg ik wel de grootste gains van m'n leven...
     
    Voor mijn gevoel is het eerder 2 dagen relatief clean en 5 dagen crap 🤣 En dan toch dat fysiek behouden.
    Misschien moet ik het ook eens anders gaan bekijken... Gewoon alleen maar zooi gaan vreten, misschien krijg ik wel de grootste gains van m'n leven...
    No Way Beer GIF by Busch
     
    Ik kan jou eetpatroon echt niet bijhouden.🤷‍♂️

    De ene week superclean en de andere week weer KFC😅
    Ja sinds ik in gewicht omhoog ben gegaan veel junk en groenten staan me TOTAAL niet meer aan.

    Gister wel weer groenten, maar dat was een uitzondering.

    In het verleden postte ik steeds clean, maar dat was nodig om shredded te worden/blijven.

    Op hoger vetpercentage (zoals nu) kan ik vaker dit soort dingen eten.
     
    Voor mijn gevoel is het eerder 2 dagen relatief clean en 5 dagen crap 🤣 En dan toch dat fysiek behouden.
    Misschien moet ik het ook eens anders gaan bekijken... Gewoon alleen maar zooi gaan vreten, misschien krijg ik wel de grootste gains van m'n leven...
    True, in het weekend eet ik clean en doordeweeks is het junk 😜
     
    Uiteindelijk maakt het allemaal niks uit zolang je macro's en kcal aan het einde van de streep maar kloppen.
    Een consistent clean dieet laat je langer doorbulken = meer gains
     
    Back
    Naar boven