Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Met clean eten had ik het niet gered tot de 81kg! Beter om zoveel mogelijk clean te eten idd.

Maar om nou 1000cal aan havermout en whey weg te werken...

Op zich deed ik dat wel.
-melk
-havermout
-whey
-banaan
-rozijnen

Had ik een maaltijd van 900 cal.

Maar ik word wel super sloom van dat soort voer. Junkfood neemt minder ruimte in de maag in beslag.
Ik snap überhaupt nooit wat mensen moeten met dagelijks alleen whey, havermout en 5g rozijnen. 1000 kcal kan ik zo opvullen met volkoren brood, zelfgemaakte pindakaas, kaas, vleeswaren... Broodje gezond in elkaar fl*kkeren, gebakken eieren, beetje gerookte zalm en avocado tussen de toast, warme maaltijden als lunch als ik bulk gekookt had en nog wat in de vriezer had... Protein pancakes van XXL zijn ook niet mis. Of rijkelijk gevulde volkoren wraps met kip, groentes en philedelphia. Er zijn meer dingen clean dan oats, whey en rozijnen.

Ik snap überhaupt nooit wat mensen moeten met dagelijks alleen whey, havermout en 5g rozijnen. 1000 kcal kan ik zo opvullen met volkoren brood, zelfgemaakte pindakaas, kaas, vleeswaren... Broodje gezond in elkaar fl*kkeren, gebakken eieren, beetje gerookte zalm en avocado tussen de toast, warme maaltijden als lunch als ik bulk gekookt had en nog wat in de vriezer had... Protein pancakes van XXL zijn ook niet mis. Of rijkelijk gevulde volkoren wraps met kip, groentes en philedelphia. Er zijn meer dingen clean dan oats, whey en rozijnen.
Sommige mensen maken het hunzelf gewoon moeilijker dan nodig is tbh

Sommige mensen maken het hunzelf gewoon moeilijker dan nodig is tbh
Dan hebben we een hobby waar we veel mogen eten, verpesten we het met die troep..:roflol: Vond het eet gedeelte echt kut toen ik nog student was en m'n geld altijd op was en het dus elke dag rijst, broccoli kip leef was. Maar sinds ik zonder stressen over mijn financiën m'n boodschappen kan doen, leef ik het leven. Elke meal is weer genieten.

Dan hebben we een hobby waar we veel mogen eten, verpesten we het met die troep..:roflol: Vond het eet gedeelte echt kut toen ik nog student was en m'n geld altijd op was en het dus elke dag rijst, broccoli kip leef was. Maar sinds ik zonder stressen over mijn financiën m'n boodschappen kan doen, leef ik het leven. Elke meal is weer genieten.
Tbh zelfs al ben je hartstikke arm kun je het nog wel beter opleuken dan de meeste doen
Rijst wat opleuken door er fried rice van te maken ofzo, hoeft allemaal niet zoveel te kosten en maakt het leven echt een stuk aangenamer
Wat kruiden en sausjes kom je al een heel eind mee
Enige is natuurlijk wel als je bijv. je zoutinname heel graag gelijk wilt houden heb je wat minder speling maar gaat voor maar een klein aantal procent op

20220527_184432.jpg
20220527_191146.jpg
20220528_001125.jpg

Tbh zelfs al ben je hartstikke arm kun je het nog wel beter opleuken dan de meeste doen
Rijst wat opleuken door er fried rice van te maken ofzo, hoeft allemaal niet zoveel te kosten en maakt het leven echt een stuk aangenamer
Wat kruiden en sausjes kom je al een heel eind mee
Enige is natuurlijk wel als je bijv. je zoutinname heel graag gelijk wilt houden heb je wat minder speling maar gaat voor maar een klein aantal procent op
Spul zoals samabal oelek en soja saus doet al veel door rijst, is 'macro friendly' en totaal niet duur.

Het weg werken van kcal is idd makkelijk, ik heb het vooral stuk moeilijker om aan 2300 kcal iets te bedenken voor lunch etc buiten mijn pasta met groenten en iets van chicken nugget/stick en of kipfiletreepjes 😅
Meestal komt het ook gewoon doordat het past in mijn schema dus hou ik het maar.

200 gr donor van mm
2 bruine broodjes
70ml calve knoflook saus
Bos ui/ sla

Kcal 806 / V 41 / K 54 / E 53

6D3856B8-CDAB-46FF-BF29-2D0CE6762E2D.jpeg
Lekker de donor??
Begin stilaan ten einde voorraad te lopen en wil wel eens wat andere dingen nemen tegenover de nuggets / sticks

• Like
Waarderingen: AK
Lekker de donor??
Begin stilaan ten einde voorraad te lopen en wil wel eens wat andere dingen nemen tegenover de nuggets / sticks
Smaak is goed, maar voor een stevige cut zijn de kcal gewoon te hoog. Bijna 200 per 100gr, dan zou ik toch de kip kiezen puur voor volume. Nu me cut nog te doen is qua kcal pak ik ze, maar denk over enkele weken niet meer.

Zelfde verhaal als die kipnuggets van mm, heb ze ook en smaken erg goed maar kcal zijn hoog.

Smaak is goed, maar voor een stevige cut zijn de kcal gewoon te hoog. Bijna 200 per 100gr, dan zou ik toch de kip kiezen puur voor volume. Nu me cut nog te doen is qua kcal pak ik ze, maar denk over enkele weken niet meer.
Ik begin al stilaan uit te zien naar de bulk weer =p
Nog 6 weekjes cut hier 👌🏼 goed te doen op 2300 kcal helemaal tot weinig last van honger. Had het veel erger verwacht.

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven