XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Een consistent clean dieet laat je langer doorbulken = meer gains
Met clean eten had ik het niet gered tot de 81kg! Beter om zoveel mogelijk clean te eten idd.

Maar om nou 1000cal aan havermout en whey weg te werken...

Op zich deed ik dat wel.
-melk
-havermout
-whey
-banaan
-rozijnen

Had ik een maaltijd van 900 cal.

Maar ik word wel super sloom van dat soort voer. Junkfood neemt minder ruimte in de maag in beslag.

Met alles?

Mijn ontbijt is redelijk vast. Lunch ook vaak hetzelfde. Diner varieer ik. Ook geen zin om bakjes met eten mee naar werk te nemen als ik daar gratis top kan eten.
Ja met alles. Soms draai ik een maaltijd om ,dat ik eerst aardappels met ei/vlees eet en smiddags kip met rijst. Maar veel meer verandert er niet eigenlijk...soms een ander nootje met zelfde voedingswaardes oid

Vind het prima werken.

Zoals vroeger op internaat geleerd: Rust ,Reinheid en Regelmaat.
Maar heb ik met alles wel eigenlijk.

Ja met alles. Soms draai ik een maaltijd om ,dat ik eerst aardappels met ei/vlees eet en smiddags kip met rijst. Maar veel meer verandert er niet eigenlijk...soms een ander nootje met zelfde voedingswaardes oid

Vind het prima werken.

Zoals vroeger op internaat geleerd: Rust ,Reinheid en Regelmaat.
Maar heb ik met alles wel eigenlijk.
Ben ook een geilert van ritme en regelmaat. Enige wanneer ik anders eet is 't weekend en dan is het niet eens zo raar.

Je winst is tijd. Clean eten zet efficiënter massa aan( zijn meningen wel erg over verdeeld)
Bloat, acne van vet eten. Er zijn verschillende redenen om clean te eten.
Als je dirty eet zit je veel sneller aan je kcals dus grote kans dat je bij gaat eten .
Knap als je op friet en burgers leeft en dan maar 4000kcals aanhoudt, zijn 2/3 dirtymaaltijden.
De een zegt clean, de ander zweert bij dirty.
Voor mij werkt dit het best.

Je winst is tijd. Clean eten zet efficiënter massa aan( zijn meningen wel erg over verdeeld)
Bloat, acne van vet eten. Er zijn verschillende redenen om clean te eten.
Als je dirty eet zit je veel sneller aan je kcals dus grote kans dat je bij gaat eten .
Knap als je op friet en burgers leeft en dan maar 4000kcals aanhoudt, zijn 2/3 dirtymaaltijden.
De een zegt clean, de ander zweert bij dirty.
Voor mij werkt dit het best.
Gulden middenweg is key denk ik.

Ik eet soms elke dag wel een hamburger (zijn echt goede burgers trouwens) op werk, en toch zit ik rond de 2000kcal.

20220527_210035.jpg

Een burger met friet is zo kcalrijk als je t maakt.
Vers kaiserbroodje is ca. 150 kcal. Goeie magere burger 200 kcal en beetje leuk opmaken kan je voor 400 kcal al klaar zijn. Gebakken aardappeltjes uit de oven/airfryer ca 250 gr is maar 200 kcal. Met een flinke salade kan je voor 650-700 kcal al klaar zijn.
Heb je toch burgers en friet. En imo lekkerder dan Mac oid. Voor 4000 kcal kan je dit 5 x per dag eten met 2 bakken kwark erbij voor de eiwitten. Dus ach... dan kan een burger elke dag wel :D

En denk t voordeel van @apfelstrudel is dat hij de chef is en wel redelijk kan inschatten wat hij op werk binnen krijgt??

Terug
Naar boven