- Waardering
- 7.893
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima foto voor op een menulijst.
Dit vlees is zo lekker he. Hoe heet dit ook alweer? En moet je toch heel lang laten sudderen?
Sukade lappen?Dit vlees is zo lekker he. Hoe heet dit ook alweer? En moet je toch heel lang laten sudderen?
Draadjesvlees?Dit vlees is zo lekker he. Hoe heet dit ook alweer? En moet je toch heel lang laten sudderen?
Ik haal altijd runder riblappen, die zijn lekker vet en dan 4 uur op laag vuur.Dit vlees is zo lekker he. Hoe heet dit ook alweer? En moet je toch heel lang laten sudderen?
Riblappen .... wordt vaak voor stoofvlees gebruikt.Dit vlees is zo lekker he. Hoe heet dit ook alweer? En moet je toch heel lang laten sudderen?

juist stoofvlees dat zocht ik maar zijn dus riblappen thnx.Riblappen .... wordt vaak voor stoofvlees gebruikt.
Vroeger... paardenlappen![]()
ja draadjesvlees/stoofvlees idd haha
kon er even niet meer opkomen was altijd zo blij als mijn moeder dat op tafel zetteThnx als ik eens een weekend wat minder druk heb zeker even maken.Ik haal altijd runder riblappen, die zijn lekker vet en dan 4 uur op laag vuur.
Eerst even wat aanbraden en dan onder water zetten en elke keer wat water bijvullen, laatste 20 minuten deksel er af en het water laten verdampen.
AH Greenfields Runder riblappen bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar AH Greenfields Runder riblappen? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
Slowcooker is ideaal daarvoor. In de ochtend klaarzetten, dan is het klaar als je thuis komtDit vlees is zo lekker he. Hoe heet dit ook alweer? En moet je toch heel lang laten sudderen?
ow dan hoef ik het niet eens minder druk te hebben hahaSlowcooker is ideaal daarvoor. In de ochtend klaarzetten, dan is het klaar als je thuis komt

Salade met leverworst? Fancy hoor 😋
Ja
snoep tomaatjes, want gezond!