ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met tzatziki natuurlijk. En patatjes.
Jokes on them, nu hebben ze allemaal covid.Nou ik voel me beroerd af en vraag me af wat het handigst is om te eten? Misschien een salade ofzo.
*edit*
Wat een fles, de 24/7 gyros tent is nog niet open.. wat lul je dan met je 24/7. Sta ik daar met m'n beroerde b**kes.
Ik hou ook wel van Hollands, maar is dit niet heel weinig?
Mooi voorgerecht. Wat eet je als hoofdgerecht?
400 hele calorietjes?Oeiii.. nee dat was dus echt gewoon mijn hoofdgerecht 😆
Cut sucks.
Komt omdat je het principe low kcal/high volume niet doorhebt en je jezelf het moeilijker maakt dan het zou moeten in deze fase. Ik maak een schaal vol voor 500kcal met 1.2kg aan eten en jij bakt een worstje (wat al dom is indien je struggles met honger hebt)met wat aardappels en boontjes.Oeiii.. nee dat was dus echt gewoon mijn hoofdgerecht 😆
Cut sucks.
Wel lekkerKomt omdat je geen het principe low kcal/high volume niet doorhebt en je jezelf moeilijker maakt dan het zou moeten in deze fase. Ik maak een schaal vol voor 500kcal met 1.2kg aan eten en jij bakt een worstje (wat al dom is indien je struggles met honger hebt)met wat aardappels en boontjes.

Bah, saai.
Die pindasaus tikt dan WEL weer hard aan?
Geen zin om uitgebreid te koken
Klopt, maar die pulled pork viel erg tegen qua smaak gisterenDie pindasaus tikt dan WEL weer hard aan?
Maar ziet er goed uit! Ben jaloers...

Jup, het trieste is dat ik de smaak van verbrand wel kan waarderen op zn tijd

Jup, het trieste is dat ik de smaak van verbrand wel kan waarderen op zn tijd![]()