- Waardering
- 7.893
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verse tonijn nemen of tonijn in pikante saus/groente.Voor het eerst pasta met tonijn geprobeerd. Ik vind het 3x niks. Wel opgegeten maar nooit meer😅
Tonijn en pasta zijn beide lekker, maar tonijn met pasta is toch niks. Gewoon houden op kip

Die van mij hier iets naar boven is ook met tonijn en is heerlijk!Voor het eerst pasta met tonijn geprobeerd. Ik vind het 3x niks. Wel opgegeten maar nooit meer😅
Tonijn en pasta zijn beide lekker, maar tonijn met pasta is toch niks. Gewoon houden op kip
Hoe heb je dat klaargemaakt?Voor het eerst pasta met tonijn geprobeerd. Ik vind het 3x niks. Wel opgegeten maar nooit meer😅
@Gremlin is ook goed met draadjesvlees, ik wil de inzendingen wel beoordelen.Kook beter als de meeste huisvrouwen als ik me ertoe zet, kan draadjesvlees maken zoals oma het goedkeurd.
Verse tonijn nemen of tonijn in pikante saus/groente.
Als je naturel vis in blik neemt is sardientjes op olijfolie door pasta met wat verse tomaat en kappertjes wel zalig![]()
Ja? Dan is de pasta lekker warm en de tonijn koud, klinkt juist minder goed maar zal het een poging wagen i guess@jhonfromtokyo de tonijn op t laatst erdoor doen en niet meeverwarmen!!
Pasta met tomatenpuree en tenslotte tonijn meeverwarmtHoe heb je dat klaargemaakt?
Een goede alla puttanesca, past ook goed bij je vragen in een ander topic, met aan het einde wat tonijn of zalm uit blik er doorheen is prima te doen.
Fixed.
Wat ligt erop?
UFO
Kipfilet ook meegenomen ? is 1200g voor 11,50