Diesel1000
Cool Novice
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Wat een foto, zo uit de flyer 😎
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een foto, zo uit de flyer 😎
Wacht maar tot mijn kookboek er is.
Haha die spinazie kom ik nu overal tegen.550kcal zit hierin ipv die africa meals die hier voorbij komen met 500 kcal.
![]()
Hij vertelde mij dat hij het at zodat z'n (onder)armen zouden gaan groeien
Wat zijn Africa meals?550kcal zit hierin ipv die africa meals die hier voorbij komen met 500 kcal.
![]()
Mensen die het concept high volume/low kcal niet snappen in een cut.
2 ons kip (Als je dat al haalt) met 3 ons groenvoer.... hmm max 300 a 350 kcal...Bord vol groente en kip!!! (Had ernaast nog linzensoep). Kreeg het zo voor me dus weet de macros niet. Ik gok 600 calorieën (voor als het helemaal verkeerd is, ik ben nog nieuw). Iemand een betere idee van hoeveel calorieën dit zou kunnen zijn.
(Ik ga volgende keer wel alles wegen)
Cutten wat is dat nu weer?Mensen die het concept high volume/low kcal niet snappen in een cut.
![]()
Kut
Gaat steeds beter dat koken.550kcal zit hierin ipv die africa meals die hier voorbij komen met 500 kcal.
![]()
Cut vs bulk,
Je winter pens verminderen zodat je kunt shinen op alle festivals.
Haha precies ditPersoonlijk snap ik nooit waarom mensen in een cut zoveel moeite doen om hun eten “lekkerder” te maken.
Als je een tijdje in een deficit bent en heel de dag honger hebt is gewoon droge rijst met kip toch ook al fucking lekker. Dan heb je toch geen gay ass zero cal sausjes meer nodig.
Bovendien: als iets lekker is wil je er meer van eten -> maak je je cut moeilijker mee.
Een cut is af en toe nu eenmaal kut. Dan kan je wel 3kg augurken per dag eten omdat ze low cal zijn of overal van die chemische kutsaus op
pleuren, of je embracet gewoon het hongergevoel een beetje.
En aan de sushi?Cut vs bulk,
Over paar maanden komen de krentenbollen weer. 🌈
Als ik graag het hongergevoel wil omarmen dan word ik wel moslim.Persoonlijk snap ik nooit waarom mensen in een cut zoveel moeite doen om hun eten “lekkerder” te maken.
Als je een tijdje in een deficit bent en heel de dag honger hebt is gewoon droge rijst met kip toch ook al fucking lekker. Dan heb je toch geen gay ass zero cal sausjes meer nodig.
Bovendien: als iets lekker is wil je er meer van eten -> maak je je cut moeilijker mee.
Een cut is af en toe nu eenmaal kut. Dan kan je wel 3kg augurken per dag eten omdat ze low cal zijn of overal van die chemische kutsaus op
Beetje hetzelfde als met de fiets naar de supermarkt gaan als je ook met de auto kunt.Persoonlijk snap ik nooit waarom mensen in een cut zoveel moeite doen om hun eten “lekkerder” te maken.
Ik cut het liefst hardcore, veel beter voor mn mindset de gehele cut heb ik geleerd, de 1 gaat daar nu eenmaal beter op als een ander.Mensen die het concept high volume/low kcal niet snappen in een cut.
![]()