Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik cut het liefst hardcore, veel beter voor mn mindset de gehele cut heb ik geleerd, de 1 gaat daar nu eenmaal beter op als een ander.
Ik eet niet voor smaak, alleen voor voedingswaardes☠
Ik heb liever minder smaak en meer volume als ik cu :dunno:

Ik heb liever minder smaak en meer volume als ik cu :dunno:
Zo heeft iedereen zn manier. De een kan de ander zn manier niet afkeuren als het resultaat gewoon goed is. Het is maar waar je goed op gaat.

Ik besteed liefst zo min mogelijk tijd aan mn eten. Naar binnen rammen en weer wat leuks doen. Hele borden opmaken, dan had ik wel chef kok geworden...

• Like
Waarderingen: AK
Zo heeft iedereen zn manier. De een kan de ander zn manier niet afkeuren als het resultaat gewoon goed is. Het is maar waar je goed op gaat.

Ik besteed liefst zo min mogelijk tijd aan mn eten. Naar binnen rammen en weer wat leuks doen. Hele borden opmaken, dan had ik wel chef kok geworden...
Heb ik ook, behalve op zaterdag dan doe ik alsof ik @apfelstrudel ben.

Moet jij niet gewoon leren koken? eten is op zich best lekker als je weet hoe je wat maakt.
Kan heel goed koken juist. Jaren op internaat gezeten. Heb er gewoon een hekel aan.
Kook beter als de meeste huisvrouwen als ik me ertoe zet, kan draadjesvlees maken zoals oma het goedkeurd.
Heb er gewoon een bloedhekel aan, eten boeit me ook niet, naar binnen schuiven en klaar
...

Mededanken aan @marina1975 voor dit ontbijt. Omdat ik geen muesli had, heb ik havermout voor vandaag gebruikt (wel zojuist muesli bestelt).

50gram havermout
250gram kwark

94D49AD2-8623-4800-BBC6-979FA4F00DAC.jpeg

250g Tofu met beetje ketjap. :kots:
550g roerbak
300g aardappelpartjes
(toen was m'n fotorolletje vol):laugh:

Tofu.jpg

Voor het eerst pasta met tonijn geprobeerd. Ik vind het 3x niks. Wel opgegeten maar nooit meer😅

Tonijn en pasta zijn beide lekker, maar tonijn met pasta is toch niks. Gewoon houden op kip

Bijlagen

• 387A5365-69B6-4216-B773-2C9E0E6714E6.jpeg
    387A5365-69B6-4216-B773-2C9E0E6714E6.jpeg
    226,4 KB · Weergaven: 51
Terug
Naar boven