apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Wat voor visjes zijn dat? Lijkt nie op makreel. Sardientjes? Missch haring?
Geen last van veel graatjes?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor visjes zijn dat? Lijkt nie op makreel. Sardientjes? Missch haring?
Inb4 30 PM's binnen een uur.Je kunt me een PB sturen voor het gewaagder beeldmateriaal
En dan zit je op DBB?Hier wordt as we speak aan gewerkt, zit nu op het strand met haar
Steeds als jij ergens (aan) hoort te werken zit je toch ook op DBB?
Moest toch even aan dat verhaal van jou denken, toen ik dit lasGoede manier om een onvriendelijke stagebegeleider de pijp uit te helpen.
Pak een stuk of 20 appels, haal de pitjes eruit. Plet deze in een vijzel en doe dit in een pannetje met 100ml water. Verhit dit een uurtje, filter de pitjes eruit door een zeef en kook de vloeistof in tot 30 ml.
Gooi dit in iemands koffie en het is einde oefening in minuten.
Gebruik wel biologische appels, anders zijn ze bespoten met pesticiden en dat is slecht voor je.
Ik kan heel goed multitasken.Steeds als jij ergens (aan) hoort te werken zit je toch ook op DBB?
Kzie dat je m'n soortgelijke post uit 2020 net ook al had geliked.Moest toch even aan dat verhaal van jou denken, toen ik dit las
![]()
NVWA waarschuwt voor gevaarlijke abrikozenpitten: kans op dodelijke cyanidevergiftiging
www.hartvannederland.nl

Kzie dat je m'n soortgelijke post uit 2020 net ook al had geliked. Iemand in je leven waar je van af wilt?
Ja grote sardines, de graten kun je grotendeels eten.Wat voor visjes zijn dat? Lijkt nie op makreel. Sardientjes? Missch haring?
Geen last van veel graatjes?
Dat spul is eigenlijk best wel lekker soms500g havermoutpap(had die kleine in de kar gedaan)
edit: bekertje klok je zo naar binnen, is nu soort karton gammel ding. Niet te hard in knijpen 😂
![]()
![]()
Had het al weg voor ik de kaneel had gevonden 😂
Kaneel?
cinnamon
Kaneel is altijd lekker door kwark, yoghurt, havermout en trouwens ook bij kip.cinnamon
Dat strooi ik er altijd door als ik zelf kook.

Morgen ff nieuw halen, denk dat het op is.Kaneel is altijd lekker door kwark, yoghurt, havermout en trouwens ook bij kip.![]()
De fout gespelde vorm van een krachtig specerij waar veel halve tammen op bepaalde feestdagen zeer allergisch voor zijn.