ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is niet gebeurd. -1Moet idd zo ff in 't tinder topic geplaatst worden.
Lekker man, hoeveel dagen nog vakantie?
gebakken boomstronk??

die had je zaterdag wel mee mogen nemen hoorVoor het eerst een taart gemaakt. Redelijk goed gelukte monchou taart
![]()

Volgende meet zien we deze graag verschijnen!Voor het eerst een taart gemaakt. Redelijk goed gelukte monchou taart
![]()
wegspoelen met een emmertje koffie, komt helemaaaal goedVoor het eerst een taart gemaakt. Redelijk goed gelukte monchou taart
![]()

Thx ouwe, morgen weer terug en weer lekker gains maken.
Maar met sla lijkt me wel echt 1000x minder chill...Post workout meal;
300gr aardappels
200gr kip
600gr sla
100gr wortels
80ml teriyaki saus xxl
Patat en frites kruiden
Zout
Lekker
(normaal pak ik in deze fase wok groente, maar die zijn momenteel zo duur voor 600gr dat sla simpelweg meer dan de helft scheelt)
![]()
Ja, kreeg het maar niet goed op de foto 😅
Volume volume volumeeeee,Maar met sla lijkt me wel echt 1000x minder chill...
Daar zit echt veel zout in die kruiden ja. Hoop niet dat je er zelf ook nog zout bij hebt gedaanPost workout meal;
300gr aardappels
200gr kip
600gr sla
100gr wortels
80ml teriyaki saus xxl
Patat en frites kruiden
Zout
Lekker
(normaal pak ik in deze fase wok groente, maar die zijn momenteel zo duur voor 600gr dat sla simpelweg meer dan de helft scheelt)
Daar heb ik eigenlijk nog niet bij stil gestaan, dat zal ik de volgende keer wel ff uitrekenen hoeveel zout ik er dan wel niet “stiekem” bij doe.Daar zit echt veel zout in die kruiden ja. Hoop niet dat je er zelf ook nog zout bij hebt gedaan
Verstegen Kruidenmix voor patat & frites bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar Verstegen Kruidenmix voor patat & frites? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
Hier weer chili met kipgehakt vandaag
ja precies al die starende blikken hahaJa, kreeg het maar niet goed op de foto 😅
Thuis heb ik het in me om het 10x te proberen en met mijn bord het juiste licht te pakken.
Maar 20 foto's in zo'n restaurant maken vind ik nog wat awkward...
Verschillende soorten vis idd. Die 'boom' was een open geklapte dorade oid?ja precies al die starende blikken haha
was het krab o vis oid??