- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Jij bent wel lekker aan het eten he
Ziet er allemaal lekker en ook clean uit
Droge rijst met kip is overrated
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent wel lekker aan het eten he
Ziet er allemaal lekker en ook clean uit
Hoe krijg je die zoete aardappelen zo? Bij mij mislukken die altijd in de oven.
Hoe kan je dat laten mislukken? Ik doe 1 cm dikke schijven op bakpapier in de oven. 200 graden/20-25 minuten MAX. Done. Kruiden naar eigen smaak.
als ik hier kijk wat jullie allemaal eten dan snap ik wrm ik zo slecht gain =/ duidelijk mijn voedingsschema wat bijschroeven!
Hoe komen jullie aan al die kookervaring? Heb 1 maal die b&f pancakes gebakken of van die eiwit cupcakes proberen te maken maar geen van beiden waren te eten..
en kookprogramma's zien. In het begin kan het mislukken, maar na paar x lukt het wel iemand tips voor die b&f pancakes? heb ze al met water en melk geprobeerd en telkens bakken ze volledig aan en zijn ze niet te eten.. Heb hier nog een hele verpakking staan..
iemand tips voor die b&f pancakes? heb ze al met water en melk geprobeerd en telkens bakken ze volledig aan en zijn ze niet te eten.. Heb hier nog een hele verpakking staan..
Ik doe het met water, lekker dik mengen, bak ze met olijfolie en ze zijn heerlijk.

heb ik gedaan.. olijfolie, bakolie, dik, dun, .. altijd bakken ze aan.. ik kan ze nooit omdraaien ofz![]()

heb ik gedaan.. olijfolie, bakolie, dik, dun, .. altijd bakken ze aan.. ik kan ze nooit omdraaien ofz![]()

Recept van internet.
Appel Kaneel Cheesecake.
170 gr appel
170 gr griekse yoghurt 0% vet
flink wat kaneel
25 gr eiwit, ik had vanille
1 ei
365 kcal
44,5 eiwit
32,5 kh, vooral suiker uit appel en yoghurt
6,9 vet
Oven voorverwarmen op 180 graden.
Appel even 1 minuut bakken met de kaneel
Ik heb de griekse yoghurt, ei en eiwit eerst even in een kom gedaan en gemixt met een handmixer zodat het beslag wat gladder is.
Appel ook erbij als die warm is, even omroeren.
Alles in een cakevorm, met bakpapier. Doe even wat boter in de vorm zodat het bakpapier goed blijft zitten.
40 minuten de oven in!
Was erg lekker, alleen een heel klein beetje nat. Iemand een idee hoe dit kan komen? Er moeten eigenlijk 3 eieren in als je 340 gram van de appel en de whey proteine in zoals in het recept stond, maar ik heb de helft gedaan alleen per ongeluk maar 1 ei. Kan het daar door komen dat het wat natter is?
Ik had het nadat het wat afgekoeld was, in de koelkast gezet op dat bordje. De volgende dag was het wel heel erg lekker, niet droog en niet nat dus ideaal!![]()