apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Hoe smaken de boeken van Thierry Baudet?Ik eet en daarna noteer ik de macros van wat ik heb gegeten. Klopt altijd. Wat ik eet is waar ik behoefte aan heb.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe smaken de boeken van Thierry Baudet?Ik eet en daarna noteer ik de macros van wat ik heb gegeten. Klopt altijd. Wat ik eet is waar ik behoefte aan heb.
Met 'vers' tonijn uit blik?

Smaken naar Latijnse lavendel.
Dan had ik een diepvries pizza genomen zijn ook rond de 1000kcal :')Geen zin om te rekenen maar 1000 kcals lijkt mij echt een overschatting man. 200 gram kalkoenfilet is wat, hooguit 250 kcal? Zo'n cracker misschien 80 kcals per stuk? Groente stelt niks voor..
Dan kom ik zo even tot 700 - 800 kcals.
Simpele pizza speciale met ham en salami van lidl is maar 730 kcal. Vult meer dan cracker iig.Dan had ik een diepvries pizza genomen zijn ook rond de 1000kcal :')

Wanneer kan ik bij je komen aanschuiven?![]()
150g ribeye op een bedje van aardappelpuree en zeekraal met daarnaast wat lamsoor.
Heb je een foto welke dit is?Simpele pizza speciale met ham en salami van lidl is maar 730 kcal. Vult meer dan cracker iig.
Dus groot gelijk. Paar plakken kip erbij en ook meteen je eiwitten op orde![]()
Heb je dit zelf gemaakt ? Respect voor de presentatie![]()
150g ribeye op een bedje van aardappelpuree en zeekraal met daarnaast wat lamsoor.
Ik wil nog steeds een keer komen bbq'en op een meet. Probleem is dat ik de aankomende maanden elk weekend werk. Beetje jammer.
Ja man, thnxHeb je dit zelf gemaakt ? Respect voor de presentatie
.Dat wordt dan een doordeweekse meet!Ik wil nog steeds een keer komen bbq'en op een meet. Probleem is dat ik de aankomende maanden elk weekend werk. Beetje jammer.
In!
#meat too
#meet too