Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 16%
Ja dat dusAlles in de blender met water en opdrinken.
Zo heb ik weleens rijst met kip geblend en opgedronken![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat dusAlles in de blender met water en opdrinken.
Zo heb ik weleens rijst met kip geblend en opgedronken![]()

Waarom ga je niet gewoon naar de tandarts?Nog tips voor half vloeibare koolhydraat rijk avondvoer? Ik word de spaghetti met ketchup beu maar de pijn in mijn mond wordt nog niet minder, kan geen rijst of aardappel kauwen of stukken kip, zo irritant!
AardappelpureeNog tips voor half vloeibare koolhydraat rijk avondvoer? Ik word de spaghetti met ketchup beu maar de pijn in mijn mond wordt nog niet minder, kan geen rijst of aardappel kauwen of stukken kip, zo irritant!
haha daar kom ik net vandaan, vandaar!
Wist ik niet, beterschap
Dank je! 3 kiezen eruit laten zagen dus eten is wat lastig en zo ook sporten, echt balen dit maar moest wel...
Jou laat ik niet in mn mond.
Alleen je eigen tandarts mag in je mond komen?

Zo kom je even toe![]()
2.4 kilo rijst
1.2 kilo kipfilet
1.8 kilo groente
😋😋

2 dgn is alles weer op! wat een gedoe 😋 (tis alweer etenstijd)![]()
2.4 kilo rijst
1.2 kilo kipfilet
1.8 kilo groente
😋😋
Hahah houd je bezig he2 dgn is alles weer op! wat een gedoe 😋 (tis alweer etenstijd)
tussendoortje (een ij hoort erbei)
Nou dit is miss wel 1000kcals zijn 8crackers met 200gr kalkoenfilet groente en xxl saus
Ff checkenGeen zin om te rekenen maar 1000 kcals lijkt mij echt een overschatting man. 200 gram kalkoenfilet is wat, hooguit 250 kcal? Zo'n cracker misschien 80 kcals per stuk? Groente stelt niks voor..
Dan kom ik zo even tot 700 - 800 kcals.

Neem aan dat je precies weet hoeveel kcal erin zit, maar 200gr kalkoenfilet met die groente en saus haal je de 300kcal mee dus weet niet welke crackers het zijn maar 1000kcal is wel erg afgerond naar boven.Nou dit is miss wel 1000kcals zijn 8crackers met 200gr kalkoenfilet groente en xxl saus