- Waardering
- 2.213
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dat voor saus/jus?![]()
150g ribeye op een bedje van aardappelpuree en zeekraal met daarnaast wat lamsoor.
Had een keer geen zin om zelf te maken, deze gekocht. Prima sausje voor over biefstuk. Was plezant verrast tbh.Wat is dat voor saus/jus?
Ziet er weer heerlijk uit, over een paar jaar wordt je waarschijnlijk vervolgd voor deze klimaatmisdaad.
Dan moet je wel heel wat kip, rijst en broccoli maken man.Ik wil nog steeds een keer komen bbq'en op een meet. Probleem is dat ik de aankomende maanden elk weekend werk. Beetje jammer.
Een nieuwe meet zal sowieso wel pas na de vakantie zijn?Ik wil nog steeds een keer komen bbq'en op een meet. Probleem is dat ik de aankomende maanden elk weekend werk. Beetje jammer.
Denk in de zomervakantie, hoop wel een beetje dichtbij want de vorige twee heb ik ook al niet kunnen gaan.Een nieuwe meet zal sowieso wel pas na de vakantie zijn?

Hoeveel kcal zijn die pannenkoeken wel niet?
Op jou bord hoeveel kcal zijn dat dan, niet te zien aan een label.
437 met de melk bijOp jou bord hoeveel kcal zijn dat dan, niet te zien aan een label.
1 met jam, 1 met stroop, 1 met nutella, 1 met pindakaas, en 1 met banaan
. bulkie bulkie 
Dan gaan de kcal "lichtjes" omhoog vrees ik 🙈1 met jam, 1 met stroop, 1 met nutella, 1 met pindakaas, en 1 met banaan![]()
. bulkie bulkie
![]()
En dan nog een kom fruit waar chocolade saus overheen zit1 met jam, 1 met stroop, 1 met nutella, 1 met pindakaas, en 1 met banaan![]()
. bulkie bulkie
![]()

satésaus voor de vetjes haha

Dan kom ik ook af dan!Ik wil nog steeds een keer komen bbq'en op een meet. Probleem is dat ik de aankomende maanden elk weekend werk. Beetje jammer.