- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
2500, hoezo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2500, hoezo?
Ah, zie je altijd flink hoge kcal maaltijden posten 😄
Mijn verdeling is:Ah, zie je altijd flink hoge kcal maaltijden posten 😄
Ah ja 3x eten op een dag lukt me mentaal totaal niet heheMijn verdeling is:
626kcal ontbijt (iedere dag hetzelfde)
745-837kcal lunch (3 opties)
1026-1043kcal avondeten (3 opties)
Verkeerde topic excusesNieuwe sigaren zijn binnen bij de leverancier, was ff bang dat Cuba niks meer zou exporteren. Nou nog pa naar de leverancier sturen .scheelt mij een paar uur rijden 😉
Haha ieder z'n ding. Ook een tijd dat grazen geprobeerd, maar dat werkte voor mij niet.Ah ja 3x eten op een dag lukt me mentaal totaal niet hehe

Ik eet savonds mee met mn ouders dus de rest van de dag is een beetje daarop aanpassen. Zou jouw manier ook wel eens willen proberen. Lekkere flinke maaltijden dan.Haha ieder z'n ding. Ook een tijd dat grazen geprobeerd, maar dat werkte voor mij niet.
Van 03:30 tot 09:00u wachten met eten, en dan om 9:00-12:00 en 16:30u eten werkt voor mij het beste![]()
Was dat 3 dagen vasten eenmalig?Mijn verdeling is:
626kcal ontbijt (iedere dag hetzelfde)
745-837kcal lunch (3 opties)
1026-1043kcal avondeten (3 opties)
Doe het zo'n 3x per jaar, hoezo?
Gewoon interesse, ik dacht namelijk dat je het structureel deed!Doe het zo'n 3x per jaar, hoezo?
Aan het begin van een cut doe ik het altijd.
Nee, dat zeker niet. Alleen met buikklachten of het begin van de cut. Anders gewoon goed eten, moet m'n cardio+training ergens mee fuelenGewoon interesse, ik dacht namelijk dat je het structureel deed!

o ook al tandarts, wat heeft ie gedaan bij je?had als ontbijt maar 250gr kwark en 25gr havermout gegeten. Daarna tandarts, zit nu met een verdoofde mond en stervend van de honger aan het wachten tot dat verdoving wegwerkt
Oraal denk.
Helaas heeft zij een gaatje van mij gevult. Had andersom gehoopt
Is niet echt halal dit hèHelaas heeft zij een gaatje van mij gevult. Had andersom gehoopt

Als je daar al zoveel last van hebt... pas dan maar op voor een wortelkanaal behandeling of in 2 behandeling 2 kiezen trekkenHelaas heeft zij een gaatje van mij gevult. Had andersom gehoopt

ik heb er dinsdag in 1x 3 laten trekken en ik weet zeker dat de kaakchirurg ook liever andersom had gehad dat er wat getrokken werdAls je daar al zoveel last van hebt... pas dan maar op voor een wortelkanaal behandeling of in 2 behandeling 2 kiezen trekken![]()