Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst opgegeten en weer uitgespuugd?
Gisteren uitgespuugd. Hard laten worden. Net weer gegeten.
Heey Kloontje, veel succes! het gaat echt meevallen en je kan zeker sporten vrijdag, desnoods wat rustiger als de wond gehecht zoals ik heb gedaan.Ik moet dinsdag, wordt een kies getrokken waar uiteindelijk een implantaat in komt en een kroon op komt. Eerst voelde het al alsof er een poot werd uitgetrokken toen ik de begroting zag en dinsdag dus de behandeling, ik zou bijna bovenstaande voorstellen 😏
@Lies hoe lang heb jij niet gesport? Ik ga dinsdagochtend nog even voor de behandeling en de planning is dan om weer vrijdag te gaan, is dat reëel denk je? Het is overigens geen verstandskies maar een gewone kleine kies, weet niet of dat nog verschil maakt?
Vind zelf dat het allemaal niet zoveel uit maakt. Train normaal nooit in de middag en dit is een standaard lunch voor me, dus was toevallig dat het nu een keer een pre workout maaltijd is.Is het nou zo belangrijk om carbs voor een training te eten? Ik neem nu een weekje sochtends enkel whey en dan gelijk trainen. Daarna wel carbs. Is dit slecht?
Ik denk zelf dat het wel meevalt qua ingreep. De kies is toen ik kind was getransplanteerd (boven getrokken want te weinig ruimte, onder ontbrak een blijvende kies). Dus hij heeft niet altijd op die plek in mijn bot gezeten. Volgens de kaakchirurg zit hij mooi in zijn pocket en is hij verder niet vergroeid met bot ofzo... we gaan het afwachten, heb in ieder geval genoeg paracetamol en ibuprofen in huis.Heey Kloontje, veel succes! het gaat echt meevallen en je kan zeker sporten vrijdag, desnoods wat rustiger als de wond gehecht zoals ik heb gedaan.
Van het trekken zelf merk je gewoon nix, het herstel erna is bij mij gewoon klote met 3 en kan totaal niet eten wat ik gewend was, maar met 1 komt het echt helemaal goed.
Weet je of de kies gehecht moet worden? dit is zo als hij weggesneden moet worden en niet 'gewoon' getrokken kan worden.
Succes!
dat gaat helemaal goedkomen dan!Ik denk zelf dat het wel meevalt qua ingreep. De kies is toen ik kind was getransplanteerd (boven getrokken want te weinig ruimte, onder ontbrak een blijvende kies). Dus hij heeft niet altijd op die plek in mijn bot gezeten. Volgens de kaakchirurg zit hij mooi in zijn pocket en is hij verder niet vergroeid met bot ofzo... we gaan het afwachten, heb in ieder geval genoeg paracetamol en ibuprofen in huis.
Gaat het bij jou al wat beter met de pijn/het eten?

Waarom niet aan ontkomen?![]()
Offerfeest dus ik zal vandaag niet kunnen ontkomen aan calorieën

Hahahaha het heet offerfeest omdat ik mijn dieet voor een dag moet opofferenWaarom niet aan ontkomen?
Heet niet voor niets OFFER feest... alles opofferen dan toch?![]()

Draait om anderen wat geven hé! Niet jezelfHahahaha het heet offerfeest omdat ik mijn dieet voor een dag moet opofferen![]()