apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Hoe weet jij dat zo zeker dan?ik heb er dinsdag in 1x 3 laten trekken en ik weet zeker dat de kaakchirurg ook liever andersom had gehad dat er wat getrokken werd![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe weet jij dat zo zeker dan?ik heb er dinsdag in 1x 3 laten trekken en ik weet zeker dat de kaakchirurg ook liever andersom had gehad dat er wat getrokken werd![]()
Heb al 3 wortelkanaal behandelingen gehad, waarvan 1 op 8 jarige leeftijdAls je daar al zoveel last van hebt... pas dan maar op voor een wortelkanaal behandeling of in 2 behandeling 2 kiezen trekken![]()
dat zegt denk ik veel over hoe erg ik van snoep houd en waarom cutten zo fking moeilijk is voor mijSsshhhhttt, hoeft niet zo te exposen🤣
Oh en binnenkort moet ik 2 kronen, anders in de toekomst 2 implantatenHeb al 3 wortelkanaal behandelingen gehad, waarvan 1 op 8 jarige leeftijddat zegt denk ik veel over hoe erg ik van snoep houd en waarom cutten zo fking moeilijk is voor mij
In de meest ideale situatie van een cut;![]()
400gr kip gemarineerd in 35gr vloeibare eiwitten (cajun, pittige kipkruiden, paprikapoeder, peper en zout)
200gr nasi bami groente
200gr zero rice van action
50gr datteltomaten
46gr xxl bbq saus
5g knoflook
553 kcal / 102g Eiwitten / 14gr koolhydraten / 7gr vet
Expres veel kip gedaan omdat ik amper eiwitten binnen had omdat ik een cheatmeal had van donut en berlinerbol
Waarschijnlijk niet aan beide kanten? Meestal doen ze 1 kant tegelijk. Wel boven en onder aan 1 kant samen.ik heb er dinsdag in 1x 3 laten trekken en ik weet zeker dat de kaakchirurg ook liever andersom had gehad dat er wat getrokken werd![]()

Hier ook al 4 gehad, 3 verstandskiezen weg, 1 kroon, 2 kiezen gebroken en in corona 1 getrokken waarbij ze gvd de verkeerde hadden getrokkenHeb al 3 wortelkanaal behandelingen gehad, waarvan 1 op 8 jarige leeftijddat zegt denk ik veel over hoe erg ik van snoep houd en waarom cutten zo fking moeilijk is voor mij
om daarna 11 maanden te moeten wachten op een brug... die voor Jan lul dus eigenlijk een rib uit je lijf is.... 
Brrr.... ja... hier binnenkort een vervangen... en nog een kies eruit. Maar dat laatste hoeft pas als ik echt last krijg.Oh en binnenkort moet ik 2 kronen, anders in de toekomst 2 implantaten
Hmmm zal dat dan ook rustig aan proberen toe te passen. Vind zelf 3 meals eigenlijk idealiterI
In de meest ideale situatie van een cut;
Koolhydraten voor/na je sessies
Eiwitten gelijkmatig verdeeld over de dag (4/5meals)
Vetten icm eiwitten meeste in je pre bed meal
Ja, 1 links boven en 2 rechts, de verstandskiezen dus, viel erg mee alleen de napijn is wel klote en het niet goed kunnen vreten en sporten.Waarschijnlijk niet aan beide kanten? Meestal doen ze 1 kant tegelijk. Wel boven en onder aan 1 kant samen.
Had zelf 2 verstandskiezen wegsnijden.... dagopname.
Verstand is nooit meer teruggekomen
Hier ook al 4 gehad, 3 verstandskiezen weg, 1 kroon, 2 kiezen gebroken en in corona 1 getrokken waarbij ze gvd de verkeerde hadden getrokkenom daarna 11 maanden te moeten wachten op een brug... die voor Jan lul dus eigenlijk een rib uit je lijf is....
Maar zegt weinig over snoepen.... Ben zelf een hartige eter en hou niet van zoet.
T schijnt eerder te maken te hebben met hoe vaak je eet....
Brrr.... ja... hier binnenkort een vervangen... en nog een kies eruit. Maar dat laatste hoeft pas als ik echt last krijg.
gelukkig is het weekend, ff ergens anders aan denken...ik heb er dinsdag in 1x 3 laten trekken en ik weet zeker dat de kaakchirurg ook liever andersom had gehad dat er wat getrokken werd![]()
Ik moet dinsdag, wordt een kies getrokken waar uiteindelijk een implantaat in komt en een kroon op komt. Eerst voelde het al alsof er een poot werd uitgetrokken toen ik de begroting zag en dinsdag dus de behandeling, ik zou bijna bovenstaande voorstellen 😏ik heb er dinsdag in 1x 3 laten trekken en ik weet zeker dat de kaakchirurg ook liever andersom had gehad dat er wat getrokken werd![]()
Weinig last gehad toen bij mij eea getrokken werd, maar van vrienden ook wel anders gehoord.Ja, 1 links boven en 2 rechts, de verstandskiezen dus, viel erg mee alleen de napijn is wel klote en het niet goed kunnen vreten en sporten.
Die onder is gehecht en moet ik ook spoelen zelf, zo naar!
Verschilt per situatie.Ik moet dinsdag, wordt een kies getrokken waar uiteindelijk een implantaat in komt en een kroon op komt. Eerst voelde het al alsof er een poot werd uitgetrokken toen ik de begroting zag en dinsdag dus de behandeling, ik zou bijna bovenstaande voorstellen 😏
@Lies hoe lang heb jij niet gesport? Ik ga dinsdagochtend nog even voor de behandeling en de planning is dan om weer vrijdag te gaan, is dat reëel denk je? Het is overigens geen verstandskies maar een gewone kleine kies, weet niet of dat nog verschil maakt?

Dit was een kilo aan eten, heb nu weer zoveel honger dat ik dit weer kan eten![]()
400gr kip gemarineerd in 35gr vloeibare eiwitten (cajun, pittige kipkruiden, paprikapoeder, peper en zout)
200gr nasi bami groente
200gr zero rice van action
50gr datteltomaten
46gr xxl bbq saus
5g knoflook
553 kcal / 102g Eiwitten / 14gr koolhydraten / 7gr vet
Expres veel kip gedaan omdat ik amper eiwitten binnen had omdat ik een cheatmeal had van donut en berlinerbol

Niks mis mee, @ak's vrouw heeft ook 2 implantaten.Oh en binnenkort moet ik 2 kronen, anders in de toekomst 2 implantaten
Hmm, voor je gains is in principe 4-5 momenten waarop je eiwitten binnen krijgt (zo'n 30+ gram) het beste. Maarja, 1700kcal geeft meestal niet echt de ruimte om 5 maaltijden per dag op te bouwen... Hoe dan ook zul je concessies moeten maken, denk dat het belangrijkste is dat je dat kcal doel iedere dag haalt en enigszins doable maakt, dan ook nog allemaal dingen gaat optimaliseren voor spiergroeiHmmm zal dat dan ook rustig aan proberen toe te passen. Vind zelf 3 meals eigenlijk idealiter
Succes kerel! 1700 sucks.