MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ben ik de enige die nog gewoon kruiden en specerijen gebruikt om eten op smaak te brengen? Ik vindt die light sausjes echt verschrikkelijk..
Werkelijk elke variant die ik geprobeerd heb. Te zoet, te chemisch..
Smaken verschillen i guess.. :o :dunno:

20220711_133722.jpg

Ei, gerookte zalm en een shitload aan bieslook

Ben ik de enige die nog gewoon kruiden en specerijen gebruikt om eten op smaak te brengen? Ik vindt die light sausjes echt verschrikkelijk..
Ja ik werk meer met kruiden en soja saus, sambal, sriracha etcetc.

kruiden voor the win haha. ik kruid ook alleen maar hoor ;)
doe alleen chocolade en caramel zero saus over mijn havermout heen (omdat ik die sauzen van mijn sponsor heb gekregen)

Ik doe beide, geen kruiden is gewoon kut.

Als je een hele bak rijst hebt ben je blij dat er iets van vloeibare consistentie doorheen zit en zijn kruiden niet voldoende. Anders wordt het wel een heel droge bak.

Zijn ook volop sausjes die je makkelijk zelf kan maken, en prima in je dieet passen. Gewoon op basis van tomatenpuree, ei, kwark of yoghurt

Als je een hele bak rijst hebt ben je blij dat er iets van vloeibare consistentie doorheen zit en zijn kruiden niet voldoende. Anders wordt het wel een heel droge bak.

Dat heb ik totaal niet. Ik knaag rustig 200 gram (ongewogen) droge rijst weg. Wel met zachtgekookte eieren dan. Niet om hardcore te doen, maar ik vindt dat gewoon dikke prima. :dunno:

Een simpele ziel zijn heeft ook praktische voordelen.

Zijn ook volop sausjes die je makkelijk zelf kan maken, en prima in je dieet passen. Gewoon op basis van tomatenpuree, ei, kwark of yoghurt

Heb dus helemaal geen behoefte aan sausjes als ik lekkere kruiden gebruik. Beetje olijfolie en kruiden vindt ik al lekker zat. Maar inderdaad, tomatenpuree, ei, kwark etc zijn prima. Notenpasta met een beetje yoghurt verdunnen is ook top. Of (light) kokosmelk met wat kruiden of pindakaas. Sambal..

Maar die zero shit. Mij niet gezien.

Dat heb ik totaal niet. Ik knaag rustig 200 gram (ongewogen) droge rijst weg. Wel met zachtgekookte eieren dan. Niet om hardcore te doen, maar ik vindt dat gewoon dikke prima. :dunno:

Een simpele ziel zijn heeft ook praktische voordelen.
Dan zou ik zeggen, ga eens structureel 6000 kcal per dag eten en dan vergaat je het plezier ook wel van het eten.

Dan zou ik zeggen, ga eens structureel 6000 kcal per dag eten en dan vergaat je het plezier ook wel van het eten.

Met 6000 kcal is er toch ruimte voor 'echte' smaakmakers zoals normale mayonaise, pindakaas, noten etc? Dan zou ik trouwens voor wraps of pasta met een tomatensaus gaan.

Waarom vind je het vervelend dat ik persoonlijk zero sausjes niet lekker vindt? Smaken mogen verschillen toch? Ik vraag ook nergens om advies om mijn eten lekkerder te maken. Ik gaf alleen aan dat ik kruiden lekkerder vindt dan zero sausjes. En de hoeveelheid calorieen die ik dagelijks eet maakt daar geen verschil in. Wat ik in een bulk niet lekker vindt, wordt in een cut niet ineens wel lekker.

Terug
Naar boven