gymRick
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 777
snap ik. ik ben ondertussen fijnproever als het om chemische zooi gaat.Ik zou willen dat ik die lekker vind. Mij te chemisch. 😔
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snap ik. ik ben ondertussen fijnproever als het om chemische zooi gaat.Ik zou willen dat ik die lekker vind. Mij te chemisch. 😔
Welk merk heb jij? Misschien nog eens een poging wagen.snap ik. ik ben ondertussen fijnproever als het om chemische zooi gaat.
dit was myprotein, ik vond hem prima. zeker als je in een cut zit dan begint ie steeds lekkerder te worden haha.Welk merk heb jij? Misschien nog eens een poging wagen.
Dan cut je nog niet diep genoeg.Ik zou willen dat ik die lekker vind. Mij te chemisch. 😔
Nou ik zit al aan de 0 kcal sauzen van de action dus we zijn gestaag onderweg 😁
Ja ik werk meer met kruiden en soja saus, sambal, sriracha etcetc.Ben ik de enige die nog gewoon kruiden en specerijen gebruikt om eten op smaak te brengen? Ik vindt die light sausjes echt verschrikkelijk..
Werkelijk elke variant die ik geprobeerd heb. Te zoet, te chemisch..
Smaken verschillen i guess..![]()
![]()
Slim man, is 't lekker?Wrap in bakvorm, ei eiwit + 3 eieren, beetje mozzarella en italiaanse kruiden. In de oven, en komt eruit als een soort pizzatje.
![]()
kruiden voor the win haha. ik kruid ook alleen maar hoorBen ik de enige die nog gewoon kruiden en specerijen gebruikt om eten op smaak te brengen? Ik vindt die light sausjes echt verschrikkelijk..
![]()

niet te vreten
Ik doe beide, geen kruiden is gewoon kut.Ben ik de enige die nog gewoon kruiden en specerijen gebruikt om eten op smaak te brengen? Ik vindt die light sausjes echt verschrikkelijk..
![]()
Maar vind je het ook lekker dan die sauskruiden voor the win haha. ik kruid ook alleen maar hoor
doe alleen chocolade en caramel zero saus over mijn havermout heen (omdat ik die sauzen van mijn sponsor heb gekregen)

Als je een hele bak rijst hebt ben je blij dat er iets van vloeibare consistentie doorheen zit en zijn kruiden niet voldoende. Anders wordt het wel een heel droge bak.Ben ik de enige die nog gewoon kruiden en specerijen gebruikt om eten op smaak te brengen? Ik vindt die light sausjes echt verschrikkelijk..
![]()
anders zou ik het niet gebruiken. maar ik zal er niet zelf voor betalen

Zijn ook volop sausjes die je makkelijk zelf kan maken, en prima in je dieet passen. Gewoon op basis van tomatenpuree, ei, kwark of yoghurtBen ik de enige die nog gewoon kruiden en specerijen gebruikt om eten op smaak te brengen? Ik vindt die light sausjes echt verschrikkelijk..
![]()
Als je een hele bak rijst hebt ben je blij dat er iets van vloeibare consistentie doorheen zit en zijn kruiden niet voldoende. Anders wordt het wel een heel droge bak.

Zijn ook volop sausjes die je makkelijk zelf kan maken, en prima in je dieet passen. Gewoon op basis van tomatenpuree, ei, kwark of yoghurt
Dan zou ik zeggen, ga eens structureel 6000 kcal per dag eten en dan vergaat je het plezier ook wel van het eten.Dat heb ik totaal niet. Ik knaag rustig 200 gram (ongewogen) droge rijst weg. Wel met zachtgekookte eieren dan. Niet om hardcore te doen, maar ik vindt dat gewoon dikke prima.
Een simpele ziel zijn heeft ook praktische voordelen.
Dan zou ik zeggen, ga eens structureel 6000 kcal per dag eten en dan vergaat je het plezier ook wel van het eten.