XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ontbijt
D870A0F0-5798-4C9B-BF4F-F4E2C0998E54.jpeg

55614480-D8CD-41E7-885F-D2E04667191B.jpeg

Greg Doucette zijn french toasts
250ml vloeibare eiwitten
30gr stevia zoetstof
1 eetlepel kaneel
Brood erin marineren en op de pan

500kcal / 36g eiwitten / 92gr koolhydraten / 8gr vet. Voor nu met tijgerbrood gemaakt omdat ik geen proteine brood kon vinden in de ah. Volgende keer wel met proteine brood.

Niet de meest macro friendly lunch maar ik herinner niet de laatste keer dat ik zo vol zat van een lunch en het was fking lekker. Zeker waard

55614480-D8CD-41E7-885F-D2E04667191B.jpeg

Greg Doucette zijn french toasts
250ml vloeibare eiwitten
30gr stevia zoetstof
1 eetlepel kaneel
Brood erin marineren en op de pan

500kcal / 36g eiwitten / 92gr koolhydraten / 8gr vet. Voor nu met tijgerbrood gemaakt omdat ik geen proteine brood kon vinden in de ah. Volgende keer wel met proteine brood.

Niet de meest macro friendly lunch maar ik herinner niet de laatste keer dat ik zo vol zat van een lunch en het was fking lekker. Zeker waard
Is die walden farms vergelijkbaar met schenkstroop qua smaak?

Ik moet dinsdag, wordt een kies getrokken waar uiteindelijk een implantaat in komt en een kroon op komt. Eerst voelde het al alsof er een poot werd uitgetrokken toen ik de begroting zag en dinsdag dus de behandeling, ik zou bijna bovenstaande voorstellen 😏

@Lies hoe lang heb jij niet gesport? Ik ga dinsdagochtend nog even voor de behandeling en de planning is dan om weer vrijdag te gaan, is dat reëel denk je? Het is overigens geen verstandskies maar een gewone kleine kies, weet niet of dat nog verschil maakt?
Succes morgen he!!!

Terug
Naar boven