- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.The tower of vegan DOOM.
![]()
![]()
![]()
![]()
3kg aan varkensprocureur + een shitload aan marinade met 2kg vastkokende aardappelen. Vlees dun gesneden, plat geslagen, gemarineerd voor 36 uur, gemengd met 3 grote uien aan uienringen gestapeld tot een massieve gyrosrol. Wat tomaten, uien en plakken paprika bovenop de prikkers. Afgedekt met alufolie, nu 3 uur in de oven, dan folie verwijderen, nog 45 mins in de oven en dan mooie stukjes gyros snijden van het blok. De aardappelen zullen bijna 4 uur lang konfijten in het vet en vocht van het vlees (ze zullen straks allemaal in het vocht/vet staan).
Nom nom nom
Helaas moet ik zo werken dus kan ik het morgen (of vanavond laat hehe) pas eten.
Ps. Op de foto's lijkt het niet zo veel, maar die toren is zo hoog en ruim 2x zo breed als een keukrol.

Cutten gaat top. Ben al 10kg lichter. Lange dagen in de keuken, 15 a 20km lopen op een dag. Op de dagen dat ik vrij ben eet ik wat ik wil en ik verlies nog steeds gewicht.
Jij was hier aan het klagen over de salades, krijg je wat anders is het weer niet goed!

Jij was hier aan het klagen over de salades, krijg je wat anders is het weer niet goed!![]()
3kg aan varkensprocureur + een shitload aan marinade met 2kg vastkokende aardappelen.

Leuke familie auto op de achtergrond, geen gekut elke keer die kinderwagen 4739x dubbel te vouwen tot ie past.
Snap je, moet het jezelf toch een beetje makkelijk makenLeuke familie auto op de achtergrond, geen gekut elke keer die kinderwagen 4739x dubbel te vouwen tot ie past.
Heb zelf ook een kleine, dus ik snap je volkomen! 🤝Snap je, moet het jezelf toch een beetje makkelijk maken
Goed kauwen dusBevroren druifies, altijd lekker met deze temperaturen.
![]()
ChefkokDe BBQ saus van XXL is ook heerlijk met burgers!Burger saus opgemaakt en nu de volgende getest.
EKV: 51/99/14, 725kcal met nog 300g aan groentes.
![]()