- Waardering
- 10.932
- Lengte
- 1m75
Waarom kijk je naar daar ipv naar het eten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom kijk je naar daar ipv naar het eten
Had ik niet aan zien komen deze maaltijd!2 ei
125gr kip
Tomaat / bos ui / augurk
(15ml Samurai zero saus 4kcal)
![]()
Feit dat jij daarop let in plaats van op t eten zegt meer over jou![]()
Maaltijden worden wel kleiner, voorheen 4/5 eieren en 190gr kipfilet met 40ml friteslijn saus.
Jij kan het strijder 🤜💥Maaltijden worden wel kleiner, voorheen 4/5 eieren en 190gr kipfilet met 40ml friteslijn saus.
Nu is het skeere tijden.
Kip op 1 gram nauwkeurig en de tortillas niet nagewogen?![]()
391gr kip
100gr italiaanse groente roerbak
100gr aardappelstukjes (van de Intertoys uiteraard)
80gr tortilla & paprika wrap van no fairytales

hahahaha kip zat in een zak, deze kon ik gelijk de portie zienKip op 1 gram nauwkeurig en de tortillas niet nagewogen?![]()
![]()

Stickers op verpakkingen kloppen vaak ook niet qua gewicht. Tarreren voor het verpakken zit enorm vaak afwijkingen in.hahahaha kip zat in een zak, deze kon ik gelijk de portie zien![]()

Hmm ja merkte het ook met de rijst en pasta die gemaakt zijn met conjac meel. Daardoor weeg ik sws bijna alles. Zal dit veranderen naar allesStickers op verpakkingen kloppen vaak ook niet qua gewicht. Tarreren voor het verpakken zit enorm vaak afwijkingen in.
Net zoals bijvoorbeeld een bak kwark af kan wijken. Had laatst wat lactose vrije in de afprijs... 450 gr maar zat achterlijk vol. Bij nawegen 520 gr per beker.
*terug naar de winkel rennen om te kijken of er meer waren*
Maar in de cut is dat voor sommigen die niet afwegen maar erop vertrouwen wel kut![]()
Maar die tikken in kcal niet aanHmm ja merkte het ook met de rijst en pasta die gemaakt zijn met conjac meel. Daardoor weeg ik sws bijna alles. Zal dit veranderen naar alles

Je voeding ziet er wel erg mooi uit man. Kan ik nog wat van leren met mijn saaie rijst rund gerechten met komkommer😂![]()
391gr kip
100gr italiaanse groente roerbak
100gr aardappelstukjes (van de Intertoys uiteraard)
80gr chili & paprika wrap van no fairytales
Mag je alleen maar komkommer?Je voeding ziet er wel erg mooi uit man. Kan ik nog wat van leren met mijn saaie rijst rund gerechten met komkommer😂

Oh ja dat doe ik ook, ik kruid mijn gehakt ook en ik doe er ook snoeptomaatjes er doorheenMag je alleen maar komkommer?
Mag je kruiden gebruiken?
Doe eens gek.
Maak gehaktballetjes van je rund.
Snij de komkommer in blokjes en roer ze met wat kerrie en kurkuma door je rijst.
Ziet t er meteen fancy uit![]()
Dit is op elke slak zout leggen.. 😅Stickers op verpakkingen kloppen vaak ook niet qua gewicht. Tarreren voor het verpakken zit enorm vaak afwijkingen in.
Net zoals bijvoorbeeld een bak kwark af kan wijken. Had laatst wat lactose vrije in de afprijs... 450 gr maar zat achterlijk vol. Bij nawegen 520 gr per beker.
*terug naar de winkel rennen om te kijken of er meer waren*
Maar in de cut is dat voor sommigen die niet afwegen maar erop vertrouwen wel kut![]()