XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

👍
20220710_190853.jpg

hahahaha kip zat in een zak, deze kon ik gelijk de portie zien :P
Stickers op verpakkingen kloppen vaak ook niet qua gewicht. Tarreren voor het verpakken zit enorm vaak afwijkingen in.
Net zoals bijvoorbeeld een bak kwark af kan wijken. Had laatst wat lactose vrije in de afprijs... 450 gr maar zat achterlijk vol. Bij nawegen 520 gr per beker.
*terug naar de winkel rennen om te kijken of er meer waren* :D
Maar in de cut is dat voor sommigen die niet afwegen maar erop vertrouwen wel kut :o

Stickers op verpakkingen kloppen vaak ook niet qua gewicht. Tarreren voor het verpakken zit enorm vaak afwijkingen in.
Net zoals bijvoorbeeld een bak kwark af kan wijken. Had laatst wat lactose vrije in de afprijs... 450 gr maar zat achterlijk vol. Bij nawegen 520 gr per beker.
Maar in de cut is dat voor sommigen die niet afwegen maar erop vertrouwen wel kut :o
Hmm ja merkte het ook met de rijst en pasta die gemaakt zijn met conjac meel. Daardoor weeg ik sws bijna alles. Zal dit veranderen naar alles

image.jpg

391gr kip
100gr italiaanse groente roerbak
100gr aardappelstukjes (van de Intertoys uiteraard)
80gr chili & paprika wrap van no fairytales
Je voeding ziet er wel erg mooi uit man. Kan ik nog wat van leren met mijn saaie rijst rund gerechten met komkommer😂

Je voeding ziet er wel erg mooi uit man. Kan ik nog wat van leren met mijn saaie rijst rund gerechten met komkommer😂
Mag je alleen maar komkommer?
Mag je kruiden gebruiken?
Doe eens gek.
Maak gehaktballetjes van je rund.
Snij de komkommer in blokjes en roer ze met wat kerrie en kurkuma door je rijst.
Ziet t er meteen fancy uit ;)

Mag je alleen maar komkommer?
Mag je kruiden gebruiken?
Doe eens gek.
Maak gehaktballetjes van je rund.
Snij de komkommer in blokjes en roer ze met wat kerrie en kurkuma door je rijst.
Ziet t er meteen fancy uit ;)
Oh ja dat doe ik ook, ik kruid mijn gehakt ook en ik doe er ook snoeptomaatjes er doorheen

Dit is op elke slak zout leggen.. 😅

Terug
Naar boven