Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Chef c**k. 🐓

Ik ben aan het vieren dat ik vakantie heb. Echt tot half september ofzo.
*edit, biefstuk Op bedje van rodekool teriyaki, bloemkool Uit oven** en zelfgemaakte Frietjes**

**met jalapeno kaassaus

20220713_190304.jpg

Laatst bewerkt:
sexy girl samba GIF

Vooral die chia shit heeft een hoog fitgirlgehalte inderdaad.

Ik mix het met kwark, wordt het nog dikker. Zo'n beetje een structuur die je moet eten met mes en vork. Noem mij debiel, maar ik hou daar van. :roflol:
Beter dan mijn pizza dieet 🍕🐷

Ik ga je achterna hoor, volgende week weer beetje cutten 🔪

sexy girl samba GIF

Vooral die chia shit heeft een hoog fitgirlgehalte inderdaad.

Ik mix het met kwark, wordt het nog dikker. Zo'n beetje een structuur die je moet eten met mes en vork. Noem mij debiel, maar ik hou daar van. :roflol:
Heej buurvrouw, mag ik een kopje chiazaad van u lenen?

Mexicaanse schotel

C0-A38243-9234-4-F36-B519-89-A0-A24-F7772.jpg

750g mexicaanse roerbak (lidl)
halve rode ui(groot)
250g Tofu(bio lidl)
2 tenen knoflook

:eating:

Laatst bewerkt:
20220714_122946.jpg

Rotirol kip met shitload aan sambal en extra madame jeanette sambal.

Zit ik net ff rustig te eten, eindelijk weer eens lekker een rotirol scoren, kakt die kleine zijn broek vol, lekt door, opeens overal stront op zijn been, zijn handen.. fuaaaaa

Doekjes op, FUAAAAA. Snel naar de drogist geboekt, buiten op de grond maar verschoond. Kak overal. Eetlust weg.

Rotidrol

20220714_122946.jpg

Rotirol kip met shitload aan sambal en extra madame jeanette sambal.

Zit ik net ff rustig te eten, eindelijk weer eens lekker een rotirol scoren, kakt die kleine zijn broek vol, lekt door, opeens overal stront op zijn been, zijn handen.. fuaaaaa

Doekjes op, FUAAAAA. Snel naar de drogist geboekt, buiten op de grond maar verschoond. Kak overal. Eetlust weg.

Rotidrol

Maar als ze van jezelf zijn, zijn ze een stuk leuker zeggen ze dan :roflol:

Voor de bulkers; vanavond 2e pizza gratis bij de New York Pizza

Die tandoori chicken vond ik altijd wel goed te rammen.
Pff. Volgens mij is het hier ook gewoon een plaatselijk probleem. Tijdje geleden een keer daar gegeten in Utrecht met m'n zus en toen waren ze wel goed.
Hier in Eindhoven heb ik gezworen geen euro meer naar dat bedrijf over te maken.
Ze vergeten toppings, heb rauwe pizza's ontvangen met de kaas dus echt nog koud, heb pizza's ontvangen die zwart waren, heb pizza's ontvangen die eruit zagen alsof ze al 40min in die doos lagen, verkeerde toppings, glutenvrije pizza besteld voor m'n vriendin... Was gewoon een gluten bodem, super ziek geworden daarvan. Heb vega pizza's besteld waar ham op zat. Alles wat een pizza toko verkeerd kan doen, heb ik hier verkeerd zien gaan in tijdsbestek van 3 maanden.

Hier in de buurt zitten 3 NYP verstigingen van dezelfde eigenaar en die scoren tussen de 1.8 en 2.1 sterren op Thuisbezorgd. En zelfs dat is eigenlijk teveel...

Pff. Volgens mij is het hier ook gewoon een plaatselijk probleem. Tijdje geleden een keer daar gegeten in Utrecht met m'n zus en toen waren ze wel goed.
Hier in Eindhoven heb ik gezworen geen euro meer naar dat bedrijf over te maken.
Ze vergeten toppings, heb rauwe pizza's ontvangen met de kaas dus echt nog koud, heb pizza's ontvangen die zwart waren, heb pizza's ontvangen die eruit zagen alsof ze al 40min in die doos lagen, verkeerde toppings, glutenvrije pizza besteld voor m'n vriendin... Was gewoon een gluten bodem, super ziek geworden daarvan. Heb vega pizza's besteld waar ham op zat. Alles wat een pizza toko verkeerd kan doen, heb ik hier verkeerd zien gaan in tijdsbestek van 3 maanden.

Hier in de buurt zitten 3 NYP verstigingen van dezelfde eigenaar en die scoren tussen de 1.8 en 2.1 sterren op Thuisbezorgd. En zelfs dat is eigenlijk teveel...
Same here met een Papa Johns. Was top totdat er een nieuwe eigenaar kwam. Sindsdien is het allemaal kut. Na 2x koude en verkeerde pizza's er niet meer besteld.

Same here met een Papa Johns. Was top totdat er een nieuwe eigenaar kwam. Sindsdien is het allemaal kut. Na 2x koude en verkeerde pizza's er niet meer besteld.
Haha dat is grappig. Papa Johns heeft hier de aller laagste pizza rating 1.4 sterren.
Liep er vanochtend langs en daar staat met 100 flyers overal rondom dat restaurant: "NIEUWE EIGENAAR!"
Met andere woorden: please geef ons nog een kans, de vorige eigenaar heeft er een tyfuszooi van gemaakt :roflol:

Terug
Naar boven