XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ben ik al ver weg van reality….

Watermeloen + salted caramel saus zero

image.jpg

Ben ik al ver weg van reality….

Watermeloen + salted caramel saus zero

image.jpg
Hoe gaat het met je algemene productiviteit en stemming? Geen vreemde kwalen aan het ontwikkelen door te kort aan voedingsstoffen e.d.?

Hoe gaat het met je algemene productiviteit en stemming? Geen vreemde kwalen aan het ontwikkelen door te kort aan voedingsstoffen e.d.?
Koolhydraten op 150gr pd is vrij snel merkbaar in me energie. Kracht is enigszins nog stabiel, maar je voelt je sneller moe en futloos. Vooral in de avonduren is het moeilijk om de ogen open te houden en sliep al vrij vroeg, maar ga nu richting kinderbedtijden.

Honger feeling is momenteel nog geen probleem aangezien ik veel groente eet en me verzadiging vrij goed onder controle (nog) heb.

Al met al is dit niet voor maanden vol te houden en echt een eindsprint om te pieken over 10/11 weken.

image.jpg

Ik eet erg weinig vetten door de dag. Vandaag bijvoorbeeld 12g vet gegeten en dat met alle maaltijden. Is het dan oke om de overige 38g vetten te verkrijgen door noten? Maakt het uit dat ik mijn vetten niet verkrijg uit mijn reguliere maaltijden?

20220714_205557.jpg

Een soort Griekse salade, met feta die ik had meegenomen van Rhodos, allerlei soorten groenten, stoofpeertjes azijn, veldsla en eikenblad sla melange en wat van de aardappelen en gyros van de gyrostoren die ik laatst had gemaakt. En wat griekse yoghurt.

Oja en de Jumbo verkoopt tegenwoordig vacuumverpakte gegrilde groenten sous vide gegaard, in de koeling bij de sla enzo. Zit er ook in, goede shizzle.

En van die honingtomaten van de Albert Heijn. Krengen zijn niet goedkoop maar wel heel lekker.

Terug
Naar boven