Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat staan ver weg, je bent niet meer in zicht van realiteit. Watermeloen met salted caramel saus……. Je maakt mij alleen maar banger van diep in een cut gaanBen ik al ver weg van reality….
Watermeloen + salted caramel saus zero
![]()
Hoe gaat het met je algemene productiviteit en stemming? Geen vreemde kwalen aan het ontwikkelen door te kort aan voedingsstoffen e.d.?Ben ik al ver weg van reality….
Watermeloen + salted caramel saus zero
![]()
Jij zit toch op 1700?Laat staan ver weg, je bent niet meer in zicht van realiteit. Watermeloen met salted caramel saus……. Je maakt mij alleen maar banger van diep in een cut gaan
Koolhydraten op 150gr pd is vrij snel merkbaar in me energie. Kracht is enigszins nog stabiel, maar je voelt je sneller moe en futloos. Vooral in de avonduren is het moeilijk om de ogen open te houden en sliep al vrij vroeg, maar ga nu richting kinderbedtijden.Hoe gaat het met je algemene productiviteit en stemming? Geen vreemde kwalen aan het ontwikkelen door te kort aan voedingsstoffen e.d.?
En toch
2.5 maand is te doen, half jaar dan is het aju ermee.
Atm op 2000 om te kijken wat mijn lichaam hiermee doet. Want 1700kcal en voor geen meter afvallen, ik kreeg er pure depressie van.
Full day of eating? Ziet er goed uit!
Duur dagje...
Was dat maar waar. Is van afgelopen week.