Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna weekend, dat wordt smullen

Da's wel 3,nogwat maanden. Ha he voor diet breaks? Zo ja, hoe dan? Vind t knap.Koolhydraten op 150gr pd is vrij snel merkbaar in me energie. Kracht is enigszins nog stabiel, maar je voelt je sneller moe en futloos. Vooral in de avonduren is het moeilijk om de ogen open te houden en sliep al vrij vroeg, maar ga nu richting kinderbedtijden.
Honger feeling is momenteel nog geen probleem aangezien ik veel groente eet en me verzadiging vrij goed onder controle (nog) heb.
Al met al is dit niet voor maanden vol te houden en echt een eindsprint om te pieken over 10/11 weken.
Die honing tomaten dat die duur zijn kwam ik laatst ook achter. Dacht doe maar een klein zakje vol, kostte 14€. Ik zeg vrouwke ben je gek ofzo, is toch geen gouden tomaat.![]()
Een soort Griekse salade, met feta die ik had meegenomen van Rhodos, allerlei soorten groenten, stoofpeertjes azijn, veldsla en eikenblad sla melange en wat van de aardappelen en gyros van de gyrostoren die ik laatst had gemaakt. En wat griekse yoghurt.
Oja en de Jumbo verkoopt tegenwoordig vacuumverpakte gegrilde groenten sous vide gegaard, in de koeling bij de sla enzo. Zit er ook in, goede shizzle.
En van die honingtomaten van de Albert Heijn. Krengen zijn niet goedkoop maar wel heel lekker.
Podium fysiek, of ik het vol ga houden nog 10 weken is wat anders…Da's wel 3,nogwat maanden. Ha he voor diet breaks? Zo ja, hoe dan? Vind t knap.
Zolder al volgezet met die dingen?Die honing tomaten dat die duur zijn kwam ik laatst ook achter. Dacht doe maar een klein zakje vol, kostte 14€. Ik zeg vrouwke ben je gek ofzo, is toch geen gouden tomaat.
Schijnbaar worden die tomaten maar op 1 plek in NL gekweekt, of dat waar is geen idee.
Andere planten zijn meer winstgevend 🙋♂️
Zolder?
Uit calorische overwegingen maar over op low cal noodles, groenten + eiwitten lol. 🍜🔪👍Uit economische redenen maar over op rijst met rundergehakt lol.
Morgen strafcardio met junior?
@Jespertie redden wij ook
In m’n eentje al wel :s