- Waardering
- 7.894
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Vandaag langs 4 speelgoedwinkels geweest. 16k stappen in totaal...dus de sushi was verdiend
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag langs 4 speelgoedwinkels geweest. 16k stappen in totaal...dus de sushi was verdiend
Mooie ps5
Waar kan ik soliciteren als boytoy? Heb nog wel een ps5 nodig.
Wat speel je zoal?
De laatste tijd mij vooral beziggehouden met Battlefield en Assassin's Creed.

Heb jij ook al een controller kapot gegooid omdat je karakter inplaats van omhoog van muur afsprong?De laatste tijd mij vooral beziggehouden met Battlefield en Assassin's Creed.![]()
Nee, ik kan wél goed gamen.Heb jij ook al een controller kapot gegooid omdat je karakter inplaats van omhoog van muur afsprong?

Vind die nieuwe abbo van playstation top. Je hebt nu essential plus plus extra en premium plus. Met die extra en premium kan je allerlei gratis spelen spelen. Waar je normaal 60€ voor moest aftikken super tof.De laatste tijd mij vooral beziggehouden met Battlefield en Assassin's Creed.![]()
Ja dat was eerst zo maar je hebt nu 2 andere plus abbo’s waarbij je toegang krijgt tot een gamecatologus en games kan streamen. Mooie toevoegingIk snap niet waarom je moet betalen om online te spelen op een PS. Is toch gewoon maar internet?
AC Valhalla?De laatste tijd mij vooral beziggehouden met Battlefield en Assassin's Creed.![]()
Ja maar dan nog ik ben geen casual gamer ik kan een tijdje veel spelen en daarna maanden niet.Ja dat was eerst zo maar je hebt nu 2 andere plus abbo’s waarbij je toegang krijgt tot een gamecatologus en games kan streamen. Mooie toevoeging
K heb het juist anders. Ik heb het tegenwoordig minder met online games ik speel liever spellen met een verhaal. Daarvoor is de abbo ideaal omdat je die spellen 1 x uitspeelt en dan is het klaar. Enige spel die ik speel online is fifaJa maar dan nog ik ben geen casual gamer ik kan een tijdje veel spelen en daarna maanden niet.
Dus dan betaal ik voor iets wat ik niet gebruik en meestal speel ik 1 game veel en voor de rest niks.
Vind het allemaal wel erg duur worden eerlijk gezegd.
Zieke downgradeJa Fifa haat ik AC Valhalla vond ik mooi Horizon beide delen ook.
Heb nu de PS5 verkocht en een switch gehaald. (mijn vriendin klaagde teveel)