ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil meer spiergroei en dus ook minder vet maar spieren groeien sloom (al train ik ook nog niet heel lang, jaar of 1,5 nu).Wat is je doel Lies? Wil je droger worden of zwaarder of een combinatie?
Wat eet je nu en wat zijn je overige stats?
Zonder gekkigheid kan ik je wel helpen met een goed schema maar zonder input kan ik niks.
wat inhoudt ongeveer 50 gram versus 260 gram.Ok ik ga je helpen maak maar een log en schrijf je trainings en voedingsschema zoals je het nu doet volledig uit.Ik wil meer spiergroei en dus ook minder vet maar spieren groeien sloom (al train ik ook nog niet heel lang, jaar of 1,5 nu).
Vreet ongeveer 2000 calorieën per dag met de verdeling 25% hiervan eiwit (2g per kilo lichaamsgewicht, weet niet precies wat ik weeg, rond de 60 denk ik dus ongeveer 120 g eiwit per dag), maar struggle dus met vet/koolhy verdeling, staat nu op 22 versus 53 procentwat inhoudt ongeveer 50 gram versus 260 gram.
Kan natuurlijk nooit precies op de percentage af gelijk uitkomen maar vraag me af of ik goed zit zo.
Even voor de duidelijkheid voor de rest:Ik wil meer spiergroei en dus ook minder vet maar spieren groeien sloom (al train ik ook nog niet heel lang, jaar of 1,5 nu).
Vreet ongeveer 2000 calorieën per dag met de verdeling 25% hiervan eiwit (2g per kilo lichaamsgewicht, weet niet precies wat ik weeg, rond de 60 denk ik dus ongeveer 120 g eiwit per dag), maar struggle dus met vet/koolhy verdeling, staat nu op 22 versus 53 procentwat inhoudt ongeveer 50 gram versus 260 gram.
Kan natuurlijk nooit precies op de percentage af gelijk uitkomen maar vraag me af of ik goed zit zo.
Met 20% kom je wel heel laag uit, zeker als je straks weer wat gaat zakken in je kcal. Vetten heb je ook nodig, hormonale balans enzo. @Wengstertje is daar wat beter in thuisDus je houdt wel aan dat het ongeveer 1g per kilo is, dus geen 20% van je calorie behoefte?
waarom ?
Wat is sloom?Ik wil meer spiergroei en dus ook minder vet maar spieren groeien sloom (al train ik ook nog niet heel lang, jaar of 1,5 nu).
Thanks Henk alleen ik weet niet of ik een log wil doen... maar zou wel handig zijn... zal erover denken.Ok ik ga je helpen maak maar een log en schrijf je trainings en voedingsschema zoals je het nu doet volledig uit.
Ook graag duidelijk specificeren hoe je nu traint en welke delen je groter wil en welke niet.
Gevoelsmatig zou ik sowieso iets lager in je koolhydraten gaan maar ik weet nu ook niet hoe ze verdeelt zijn over de dag.
Geen grapjes meer ik ga je nu echt serieus helpen met je reactie in het andere topic heb je mijn respect verdient.
Na 1,5 jaar weinig verschil in booty vind ik, gaat traag.. dingen kunnen verbeterd worden waar ik nog geen kennis van heb..Met 20% kom je wel heel laag uit, zeker als je straks weer wat gaat zakken in je kcal. Vetten heb je ook nodig, hormonale balans enzo. @Wengstertje is daar wat beter in thuis
Wat is sloom?
Vet heeft je lichaam nodig voor meerder functies o.a: jou hormoonhuishouding, gezondheid/bescherming vd organen, helpt bij cel groei, houd je cholesterol op peil, helpt jou lichaam meer vitamines/mineralen uit voeding te halen etcDus je houdt wel aan dat het ongeveer 1g per kilo is, dus geen 20% van je calorie behoefte?
waarom ?
Je meet het niet? Mooiste zou zijn als je je gewicht en vetpercentage kan bijhouden. Dan kan je ook zien wat het doet, en aan de hand daarvan nog beter op jezelf afstemmen.Na 1,5 jaar weinig verschil in booty vind ik, gaat traag.. dingen kunnen verbeterd worden waar ik nog geen kennis van heb..
Als 44 jarige gaat het ook traagNa 1,5 jaar weinig verschil in booty vind ik, gaat traag.. dingen kunnen verbeterd worden waar ik nog geen kennis van heb..
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Na 1,5 jaar weinig verschil in booty vind ik, gaat traag.. dingen kunnen verbeterd worden waar ik nog geen kennis van heb..

Ja, dat geloof ik inmiddels ook.
@wovano doet coaching via het forum, ik weet niet of hij dat ook al voor vrouwen doet.Het is natuurlijk ook genetisch bepaald en vraag me af waar de max ligt.
Ben een echte Nederlandse met van nature eerder een verlengde onderrug dan een kontje![]()
![]()