Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Pre bed meal:

100gr bonen
100gr champignons
400gr broccoli rijst
150gr biefstuk
2 hele eieren + 2 eiwit
Bos uit

100ml xxl saus terriyaki / die hete rode

V 16 / K 11 / E 75
Kcal 515

image.jpg
Ziet er goed uit en inderdaad toch redelijk wat volume qua voeding.

• Like
Waarderingen: AK
Het is natuurlijk ook genetisch bepaald en vraag me af waar de max ligt.
Ben een echte Nederlandse met van nature eerder een verlengde onderrug dan een kontje :roflol: :roflol:
Jou max ligt nog behoorlijk ver weg aangezien je net pas traint en niet eens je bw bijhoud, waars je trainingen niet eens logt laat staan dat je voeding 100% accuraat is.

Genetics card mag je pas trekken na 10 jaar alles bovenstaand spot on gedaan te hebben.

Laatst bewerkt:
Jou max ligt nog behoorlijk ver weg aangezien je net pas traint en niet eens je bw bijhoud, waars je trainingen niet eens logt laat staan dat je voeding 100% accuraat is.

Genetics card mag je pas trekken na 10 jaar alles bovenstaand spot on gedaan te hebben.
Agree

Dit is eigenlijk een heel hoopvol bericht!

Maak je niet zo druk ik denk dat ik en vele anderen je serieus willen helpen.

Soms zijn het kleine aanpassingen waardoor je vele malen meer resultaat gaat behalen en dat is wat je wil toch? @ Lieve @Lies

• Love
Waarderingen: LJ
Sorry voor off topic, maar nieuwsgierig:

Maar heb je ook al ervaring met het coachen van vrouwen? @natty87 tt niet!

En in hoeverre is dat anders?
@natty87 inderdaad, met haar kan ik goed experimenteren 😂 en heb ook andere vrouwen begeleid of begeleid ze nog steeds.

Het is niet heel anders maar wedstrijdbegeleiding voor vrouwen doe ik nog niet.

absoluut! ik denk nu positiever over een log.
Denk zelf ook dat met wat consistentie qua voeding en misschien wat kleine veranderingen/optimalisaties in je training dat een leuke kont trainen prima te doen moet zijn :)
Als je wilt mag je altijd je trainingsschema opsturen via een bericht, kijk er met plezier naar voor je of daar misschien wat in te behalen valt.

Laatst bewerkt:
Denk zelf ook dat met wat consistentie qua voeding en misschien wat kleine veranderingen/optimalisaties in je training dat een leuke kont trainen prima te doen moet zijn :)
Als je wilt mag je altijd je trainingsschema opsturen via een bericht, kijk er met plezier naar voor je of daar misschien wat in te behalen valt.
Laat haar nu gewoon een topic openen, dan kunnen anderen er ook wat van opsteken, dat geeft meerwaarde aan het forum!

Laat haar nu gewoon een topic openen, dan kunnen anderen er ook wat van opsteken, dat geeft meerwaarde aan het forum!
Deel ik zeker met je. Dat zou veruit het leukste zijn en grote kans ook het beste.
Als ze dat niet wilt; kijk ik met plezier met haar mee naar haar schema en/of voeding of daar misschien nog wat dingen te halen zijn :)

Ja vast, en veel progress pics krijgen he? Snoepert.

Terug
Naar boven