XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ja precies loggen wat eet je wanneer op welke tijden.

Koolhydraten zou ik concentreren rond je training en eventueel ontbijt.
Training is de oefeningen aantal sets herhalingen gewichten etc.

Open maar een logje je wordt hier echt wel geholpen.

@Lies , heb je nog een plekkie vrij op dat bedje :cool:

Pwo

56-D0-F1-A1-9-E5-A-44-C6-8024-5-E118-B56693-A.jpg
Blik en plastic.
Goeie macro's :D

En vandaag Bij 1980 cal
Vet = 45g
Kh = 223g
Ei = 144g

Dit moet dus eigenlijk in een log?
En daarbij wat je hebt gedaan aan workout ?
Open gewoon een log bij de vrouwen.
Gooi daar alles in.

Kom je aan?
Want 2000 als je sport is nog niet eens veel. Als t advies voor niet sportende vrouwen al rond 2000 ligt.

Iedereen is anders maar als jij wil bouwen en je komt niet aan dan moet je meer eten.
Zo laag in vet in je voeding is imo ook niet goed. Hoger vet in voeding geeft betere hormoonwaardes en vetstofwisseling in je lijf.
Vergeet niet dat cholesterol bijvoorbeeld ook noodzakelijk is voor opbouw van celwanden. Dus ook de celwanden voor je spiercellen ;)

Maar genoeg gezever hier.
We wachten op je logje. :D
Dan kan dit daarheen :)

Blik en plastic.
Goeie macro's :D

Open gewoon een log bij de vrouwen.
Gooi daar alles in.

Kom je aan?
Want 2000 als je sport is nog niet eens veel. Als t advies voor niet sportende vrouwen al rond 2000 ligt.

Iedereen is anders maar als jij wil bouwen en je komt niet aan dan moet je meer eten.
Zo laag in vet in je voeding is imo ook niet goed. Hoger vet in voeding geeft betere hormoonwaardes en vetstofwisseling in je lijf.
Vergeet niet dat cholesterol bijvoorbeeld ook noodzakelijk is voor opbouw van celwanden. Dus ook de celwanden voor je spiercellen ;)

Maar genoeg gezever hier.
We wachten op je logje. :D
Dan kan dit daarheen :)
Afvalverwerking 😂

Sorry voor off topic, maar nieuwsgierig:

Maar heb je ook al ervaring met het coachen van vrouwen? @natty87 telt niet!

En in hoeverre is dat anders?

@natty87 inderdaad, met haar kan ik goed experimenteren 😂 en heb ook andere vrouwen begeleid of begeleid ze nog steeds.

Het is niet heel anders maar wedstrijdbegeleiding voor vrouwen doe ik nog niet.
@wovano maakt idd ook mijn schema's. Eerst alleen voeding maar mijn laatste trainingschema heeft hij ook gemaakt.

Ik maak altijd goede progressie. Inmiddels weer ruim 5kg kwijt binnen 3 maand.

Na de vakantie wil ik proberen wat dieper gaan cutten , meer richting een wedstrijd shape zodat @wovano ook daarmee ervaring op kan doen. En nee ik ga geen podium op😉

Dit moet dus eigenlijk in een log?
En daarbij wat je hebt gedaan aan workout ?
Zou wel leuk zijn, weer een actieve log van een vrouw :)
Je log, je eigen plekkie, kun je alles neerzetten wat je wilt.
Meeste doen voornamelijk trainingen, maar je kunt er ook je voeding vragen neerzetten... Wat jij maar wilt :)

Met 20% kom je wel heel laag uit, zeker als je straks weer wat gaat zakken in je kcal. Vetten heb je ook nodig, hormonale balans enzo. @Wengstertje is daar wat beter in thuis

Wat is sloom?

Vet heeft je lichaam nodig voor meerder functies o.a: jou hormoonhuishouding, gezondheid/bescherming vd organen, helpt bij cel groei, houd je cholesterol op peil, helpt jou lichaam meer vitamines/mineralen uit voeding te halen etc

Zou zelf minimaal 1x bw aan vetten pd eten. Meer indien je moeite hebt met volume aangezien vetten meer kcal bevatten per gr toz koolhydraten/eiwitten. Uiteraard je vetten minderen voor een x periode kan geen kwaad, maar zou dit niet voor maanden doen en uitsluitend voor bepaalden doelen zoals fotoshoot/wedstrijd.

dit dus inderdaad, zeker voor vrouwen zijn vetten nog net iets belangrijker dan voor mannen, ivm hormoonhuishouding. lekker rond een gram per kg lichaamsgewicht houden ;) mannen niet lager dan 0,5 per kilo lichaamsgewicht.

Terug
Naar boven