- Waardering
- 27.885
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Heb ik net op, Caseïne pudding met rozijnen.Zachtgekookt met wat zout
voorafje... en nu een foto van het echte diner?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik net op, Caseïne pudding met rozijnen.Zachtgekookt met wat zout
voorafje... en nu een foto van het echte diner?
Italië inderdaadWat een knappe jongen zeg je zou erg populair zijn in de gevangenis
Pizza in Italie?
Ze hadden volgens mij niet gedacht dat ik hem ging op krijgen in die zaakJe wordt hier (bijna) gedwarft door die pizza
Speciaal formaat voor een BBer

Dat ziet er goed uit, wanneer ben ik welkom?Etenstijd.
60g mie, 600g roerbak, halve rode ui, 2tenen knoflook sambal en sate kip
![]()
ben al klaar met eten.
Ga je toch lekker een van je gevangenis buddies rimmen?
Tenminste wel een mooi fysiekKip / ei / boontjes
Sla wraps
385 kcal
V 9 / K 17 / E 53
![]()

Nou meneer probeert er iig nog een feestje van te maken. Ik zie je btw nooit refeeden/cheaten?Kip / ei / boontjes
Sla wraps
385 kcal
V 9 / K 17 / E 53
![]()
Nope, gedurende de hele cut 15 weken inmiddels nooit me kcal overschreden mav 2x een ayce restaurant.Nou meneer probeer er iig nog een feestje van te maken. Ik zie je btw nooit refeeden/cheaten?
Dedication and discipline 💪Nope, gedurende de hele cut 15 weken inmiddels nooit me kcal overschreden mav 2x een ayce restaurant.
En ik wilde net naar dunkin donuts gaan voor 3 donuts en lunch overslaan🤣
Wil je je metabolisme niet af en toe weer een zetje geven? En stel dat dit nu als een achterhaald principe wordt afgedaan, dan is er nog je mentale toestand. Wie wil er in vredesnaam zo lang leven, onafgebroken? Kun je dan niet wat eerder gaan cutten, stel het heeft met een deadline te maken. Of een mogelijke shoot later doen.Nope, gedurende de hele cut 15 weken inmiddels nooit me kcal overschreden mav 2x een ayce restaurant.
metabolisme een boost geven? denk je nou echt dat het lichaam gaat denken he pizza vanaf nu gaan we elke dag meer verbranden want stel hij eet weer pizza en hij wilt blijven afvallen moeten we dit voor zijn natuurlijk...Wil je je metabolisme niet af en toe weer een zetje geven? En stel dat dit nu als een achterhaald principe wordt afgedaan, dan is er nog je mentale toestand. Wie wil er in vredesnaam zo lang leven, onafgebroken? Kun je dan niet wat eerder gaan cutten, stel het heeft met een deadline te maken. Of een mogelijke shoot later doen.

Dat metabolisme verhaal geloof ik zelf ook niet, maar “toevallig” die 2x dat ik dus naar een ayce restaurant ben geweest viel ik het meeste af in die week. Ben er nog sceptische over en me coach zegt dat alleen mentaal motiveert, maar het verhaal dat je daarna sneller vet verbrand is achterhaald.Wil je je metabolisme niet af en toe weer een zetje geven? En stel dat dit nu als een achterhaald principe wordt afgedaan, dan is er nog je mentale toestand. Wie wil er in vredesnaam zo lang leven, onafgebroken? Kun je dan niet wat eerder gaan cutten, stel het heeft met een deadline te maken. Of een mogelijke shoot later doen.
Ik zie het gewoon als, hoezeer wil je als een monnik leven ja of nee? En ben zelf in het verleden naar hele lage vetpercentages gegaan, dus ik kom er zeker wel. Maar dat dag in dag uit diëten... Ik zie trouwens pro bodybuilders als een Sadik Hadzovic het ook doen, die cheat meals. Al zie ik bij comments wel eens staan dat hij vaak met bro science aankomt. Of achterhaalde principesmetabolisme een boost geven? denk je nou echt dat het lichaam gaat denken he pizza vanaf nu gaan we elke dag meer verbranden want stel hij eet weer pizza en hij wilt blijven afvallen moeten we dit voor zijn natuurlijk...
en mentaal tjah? is gewoon een knop omzetten je bent zwak of je bent het niet![]()