AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Weer een rondje babykots.
IMG20220727115601.jpg

Ja nou ik wil ook wel eten verdomme.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: AK
Nope, gedurende de hele cut 15 weken inmiddels nooit me kcal overschreden mav 2x een ayce restaurant.
Wil je je metabolisme niet af en toe weer een zetje geven? En stel dat dit nu als een achterhaald principe wordt afgedaan, dan is er nog je mentale toestand. Wie wil er in vredesnaam zo lang leven, onafgebroken? Kun je dan niet wat eerder gaan cutten, stel het heeft met een deadline te maken. Of een mogelijke shoot later doen.

Als ik dat moet eten, heb ik geen geduld om je bordje zo op te maken. Flats alles bovenop elkaar en schaal en :eating:

Wil je je metabolisme niet af en toe weer een zetje geven? En stel dat dit nu als een achterhaald principe wordt afgedaan, dan is er nog je mentale toestand. Wie wil er in vredesnaam zo lang leven, onafgebroken? Kun je dan niet wat eerder gaan cutten, stel het heeft met een deadline te maken. Of een mogelijke shoot later doen.
metabolisme een boost geven? denk je nou echt dat het lichaam gaat denken he pizza vanaf nu gaan we elke dag meer verbranden want stel hij eet weer pizza en hij wilt blijven afvallen moeten we dit voor zijn natuurlijk...

en mentaal tjah? is gewoon een knop omzetten je bent zwak of je bent het niet ;)

Dat metabolisme verhaal geloof ik zelf ook niet, maar “toevallig” die 2x dat ik dus naar een ayce restaurant ben geweest viel ik het meeste af in die week. Ben er nog sceptische over en me coach zegt dat alleen mentaal motiveert, maar het verhaal dat je daarna sneller vet verbrand is achterhaald.

Zou zelf liever de prep minder agressief doen, maja “tijd”….

metabolisme een boost geven? denk je nou echt dat het lichaam gaat denken he pizza vanaf nu gaan we elke dag meer verbranden want stel hij eet weer pizza en hij wilt blijven afvallen moeten we dit voor zijn natuurlijk...

en mentaal tjah? is gewoon een knop omzetten je bent zwak of je bent het niet ;)
Ik zie het gewoon als, hoezeer wil je als een monnik leven ja of nee? En ben zelf in het verleden naar hele lage vetpercentages gegaan, dus ik kom er zeker wel. Maar dat dag in dag uit diëten... Ik zie trouwens pro bodybuilders als een Sadik Hadzovic het ook doen, die cheat meals. Al zie ik bij comments wel eens staan dat hij vaak met bro science aankomt. Of achterhaalde principes

Terug
Naar boven