- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is hier laatst een studie naar gedaan waaruit blijkt dat het schijnbaar niet veel uitmaaktWist je trouwens dat rauwe eieren slechts een bioavailability van ong 50% hebben?
Rauwe eieren eten is dus nogal zinloos.
FixedKlopt. De regenboogforel wordt verkocht als "non-binair"
Succes kerel! Wat weeg je nu? 🤣Na 10 jaar zullen we er terug aan beginnen..mn vriendin en haar eten verbannen uit de keuken voor ik 200 weeg 🤣
Uhm... 103
het probleem is dat die zodanig goed kookt dat ik met 2 borden niet toekom 😂Stukken kipfilet?Ik zie net dat er in mij portie kippengehakt redelijk wat vet zit (22gr) weten jullie hier alternatief voor? Vind dit wel aan hoge kant :s om maar te zwijgen over de noodles ( verkeerde gekocht met snel zijn)
![]()
Wit visIk zie net dat er in mij portie kippengehakt redelijk wat vet zit (22gr) weten jullie hier alternatief voor? Vind dit wel aan hoge kant :s om maar te zwijgen over de noodles ( verkeerde gekocht met snel zijn)
![]()
Nog 97kg aan marge lijkt me een voorbarige actie.Na 10 jaar zullen we er terug aan beginnen..mn vriendin en haar eten verbannen uit de keuken voor ik 200 weeg 🤣
Heb al voor hele week kipfilets gemaakt
2x per dag is teveel van het goede 😂Ben ik letterlijk nu net gaan kopen

Ik ben 15kg bijgekomen sinds ik haar in huis heb genomen...langer moest het niet meer duren 🤣
Is ze zelf op gewicht gebleven?Ik ben 15kg bijgekomen sinds ik haar in huis heb genomen...langer moest het niet meer duren 🤣
Dat doe je zelf toch.Ik ben 15kg bijgekomen sinds ik haar in huis heb genomen...langer moest het niet meer duren 🤣