XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Omg en kip helemaal niet zo hoog en whey EXTREEM hoog? Nu weet ik ook niet meer wat ik moet geloven... Als iedereen iets anders roept. Voel me nu wel meer geroepen om na m'n training meteen even een shakie naar binnen te knallen. Staat in m'n schema maar vooralsnog was ik te beroerd.
Dilemma's :shrug:

@ryan r Ik ken wel iemand die Pescotariër is, en die groeit goed.

Sinds ik koolvis eet maak ik wel zieke gains zijn vis eiwitten dan ook speciaal? 🥹

• Like
Waarderingen: AK
Omg en kip helemaal niet zo hoog en whey EXTREEM hoog? Nu weet ik ook niet meer wat ik moet geloven... Als iedereen iets anders roept. Voel me nu wel meer geroepen om na m'n training meteen even een shakie naar binnen te knallen. Staat in m'n schema maar vooralsnog was ik te beroerd.
Komt omdat whey geconcentreerder is

Als je dat ook week of 5-6 doet, kun je straks geen vis meer zien :)

Ik vrat zalmforel in diepe cut. Vers van kwekerij
Zalmforel bestaat niet. Je hebt zalm, je hebt forel. Zalmforel is een verzonnen dier, een marketingstunt. Het is een regenboogforel die, door de naam zalm, voor een stuk duurder over de toonbank gaat.

Wel een prima visje trouwens hoor, daar niet van.

Als je het googled zie je trouwens allerlei bedrijven het gewoon promoten alsof het waar is. Maar als je iets verder zoekt:

Fakenews, doe er eens iets aan Sigrid Kaag.

Zalmforel bestaat niet. Je hebt zalm, je hebt forel. Zalmforel is een verzonnen dier, een marketingstunt. Het is een regenboogforel die, door de naam zalm, voor een stuk duurder over de toonbank gaat.

Klopt. De regenboogforel wordt verkocht als "zalmforel"

Klopt. De regenboogforel wordt verkocht als "zalmforel"
Niet helemaal. Ze geven regenboogforel bepaalde voeding zodat het vlees roze/oranje kleurt, zoals bij kweekzalm. Daardoor denken mensen dat ze met een zalmsoort te maken hebben, wat de illusie van een luxeproduct geeft.
Normale regenboogforel heeft wit vlees.

Als je het googled zie je trouwens allerlei bedrijven het gewoon promoten alsof het waar is. Maar als je iets verder zoekt:

Fakenews, doe er eens iets aan Sigrid Kaag.
maak je niet druk joh, het was lekkere Vis !

Trouwens zijn biologische waarde en aminozuurprofiel in een gevarieerd dieet echt niet significant merkbaar.

Niet helemaal. Ze geven regenboogforel bepaalde voeding zodat het vlees roze/oranje kleurt, zoals bij kweekzalm. Daardoor denken mensen dat ze met een zalmsoort te maken hebben, wat de illusie van een luxeproduct geeft.
Normale regenboogforel heeft wit vlees.
Van origine zelfde voer als flamingo's, tegenwoordig kunstmatig.

Terug
Naar boven