XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Wilde eens wat andere groente, dus dit keer paksoi geprobeerd, echt lekker met beetje ketjap door de groenten.

Biefstuk ca. 175 gram
kleine portie basmati rijst
200 gram Paksoi
halve rode paprika
2 bosuitjes

10gcx11.jpg

Snel en gemakkelijk gemaakt in kwartiertje tijd.

300 gram gepelde gamba's (diepvries gamba's in knoflook marinade)
250 gram woknoedels (pakje van conimex)
200 gram wokgroenten

was beetje veel meer mij alleen maar wel damn lekker

2qx3h37.jpg

xc3y90.jpg

Lunch op bed onder het genot van de film Blow :)

Me instagram is dus vooral op meiden/vrouwen gericht haha, vanwege progress foto's. Maar verwacht dat jullie de foto's ook wel als 'progress' zien. @iwannabefiit is me account.

Zojuist even wat foto's bekeken maar ziet er zeker prima uit.
Bent serieus/goed bezig! ga zo door

Ook meteen wat inspiratie opgedaan qua voeding :)

Het bananenbrood recept wat aangepast en gemaakt met frambozen en aardbei whey.
Kcal 1323 E134 K 95 V 43

2639dgi.jpg

Low carb dagje

71o3yr.jpg

Ben k ook benieuwd naar, misschien dadelijk dan nog maar even maken

Thanks!

Walnoten 40gr
Havermout 80gr (kan eventueel minder)
Strawberry Whey isolaat 100gr (Een andere smaak kan ook, ook de hoeveelheid kun je verhogen/verminderen)
Diepvries frambozen 400gr/500gr
Magere kwark 250 gr (Hierdoor blijft hij wel wat zacht, als je hem wat fijner wilt hebben gebruik melk)
2 eieren
Bakpoeder 10gr
Tot slot kun je het eventueel nog zoeten met stevia, suiker etc. Ik heb hem dit keer ongezoet gelaten maar normaal doe ik er 20ml honing doorheen.

Thanks!

Walnoten 40gr
Havermout 80gr (kan eventueel minder)
Strawberry Whey isolaat 100gr (Een andere smaak kan ook, ook de hoeveelheid kun je verhogen/verminderen)
Diepvries frambozen 400gr/500gr
Magere kwark 250 gr (Hierdoor blijft hij wel wat zacht, als je hem wat fijner wilt hebben gebruik melk)
2 eieren
Bakpoeder 10gr
Tot slot kun je het eventueel nog zoeten met stevia, suiker etc. Ik heb hem dit keer ongezoet gelaten maar normaal doe ik er 20ml honing doorheen.

Bedankt, hoelang ong. in de oven?
Als je melk neemt hoeveel zou je dan moeten nemen denk je?

Hoelang in de oven?

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Bedankt, hoelang ong. in de oven?
Als je melk neemt hoeveel zou je dan moeten nemen denk je?

Ong 20-25 min op 180 gr. Zou hem na 15 min al even checken, heb namelijk een keer eentje moeten weggooien terwijl hij er maar 20 min in zat.

Met melk zou ik 100-200ML nemen

Vandaag ****ing lekkere pannekoeken gemaakt van een recept van instagram. Beetje aangepast, maar echt super! Maar 7 gram koolhydraat, 47 gram vet en 52 gram eiwit! Totaal 673 kcal. Beetje veel maar je kunt er ook 4 kleine pannenkoeken van maken en er dan 2 bewaren voor de volgende dag. :)

1 scoop whey, chocolade smaak.
80 gr amandelmeel
3 eiwitten
150 ml sojamelk, kan met alle soorten melk.. wat je zelf wilt

Van deze ingrediënten allemaal 1 theelepel:
cacaopoeder
vanille extract
kaneel
bakpoeder

Alles mengen, waarschijnlijk is het veel te dik! Dus beetje voor beetje wat water toevoegen. 2 pannenkoeken van bakken en geniet!

Was al aan het smikkelen dus pannenkoeken waren al bijna op. :o

2r5c2he.jpg

Ze zijn totaal niet droog, en ook niet smaakloos.. evengoed lekker zoet. :lick: Enjoy!

47 gram vet ????

Ook maar eens proberen dan. Heb nog een kilo amandelmeel staan, ooit een keer in opwelling gekocht toen ik lowcarb deed. Nooit geweten wat er mee te doen

Terug
Naar boven